Spring naar bijdragen

  • Brein haalt opnieuw Nederlandse torrent communities offline

     Delen


    Het was de afgelopen dagen al duidelijk bij veel leden en bezoekers op de website. Twee bekende Nederlandse torrent communities; Alles-gratiz.biz en Soulmates.sx lijken offline gehaald op verzoek van stchting Brein.

    Brein heeft de 37-jarige beheerder van torrent website alles-gratis.biz aangesproken. De organisatie spreekt van een ‘meervoudig recidivist’ die in 2011 al eens een onthoudingsverklaring had getekend. Brein heeft op basis van bewijs dat hij tenminste 123 dagen lang alles-gratis.biz heeft beheerd, gedreigd met een vordering van tenminste 61.500 euro op basis van de verbeurde contractuele boetes uit de onthoudingsverklaring.

    Dat bedrag is verlaagd vanwege de ‘persoonlijke situatie’ van de beheerder. Hij moert dat wel overeenkomen dat hij dit keer zijn activiteiten wél blijvend staakt. Alles-gratiz.biz circa 10.000 leden, duizenden films, tv-series, muziek en e-books.

    Het informatie topic over Alles-gratiz.biz vinden we hier:

    Informatie over Soulmates.sx hier:

    Maar er zijn nog voldoende grote Nederlandse torrent communities te vinden

     



    Duken
    • Bedankt 1
     Delen


    Terugkoppeling

    Aanbevolen reactie

    • Oud-beheerder

    Ach ja, die had ik nog niet gezien. Ik wou er nog 1 plaatsen maar dat ging niet zo makkelijk op vakantie. 

    Je staat overigens ook vrij @Meh Meh om nieuws te plaatsen ^_^
    Nou weet ik alleen niet of soulmates ook door Brein offline is gehaald of toevallig servers issues heeft op het moment dat alles-gratiz ook er mee stopte. 

    Maar goed, correctie kan altijd nog komen.

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    13 uur geleden zei Duken:

    Ach ja, die had ik nog niet gezien. Ik wou er nog 1 plaatsen maar dat ging niet zo makkelijk op vakantie. 

    Je staat overigens ook vrij @Meh Meh om nieuws te plaatsen ^_^
    Nou weet ik alleen niet of soulmates ook door Brein offline is gehaald of toevallig servers issues heeft op het moment dat alles-gratiz ook er mee stopte. 

    Maar goed, correctie kan altijd nog komen.

    hoi ik hoor verschillende verhalen over soulmates, de 1 zegt brein en dat de eigenaar schrikking heeft van 10.000 euro de ander zegt dat ze uit voorzorg offline zijn gegaan maar komen zeker niet meer terug, heb wel van de eigenaar mails gehad dat ze zijn gestopt vanwege brein

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    En dat kan letterlijk van alles betekenen. Offline gehaald, technische problemen, hosting, verhuizing, etc.
    Maar het zou mij niets verbazen als de website is gestopt. Er gaan de laatste tijd wel erg veel download sites offline.

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    goede avond mijn vriend @Duken hoe gaat het met jou kreeg al paar keer melding v hiero dat er was gereageert op de topic van torrentsites ,dat was te verwachten ik ga niet zoals veel rare mensen praten met en over sites er zijn er idd weer een hoop weg tussen haakjes @Duken waar doet dat of wat doet dit met ons extrenmeusenet abbo ??kun je mij daar ff antwoord op geven mag in een persoonlijk bericht mag ook hier maar what you want ,dan rest mij nog o alle bekende de groetjes ff te doen en keep on youre good work and never keep working like we do ,een heel fijn weekend van @joe

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    • Oud-beheerder

    Goedeavond @joe ! Er zijn inderdaad weer veel sites verloren gegaan. Er zijn een aantal actieve topics hier over het gemis. Er was ook weer een nieuwe torrent community las ik.

    Maar wat bedoel je precies met je extremeusenet Abo? Dat is toch voor Usenet? Gr en fijne avond!

     

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites



    Doe je mee?

    Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

    Gast
    Voeg een reactie toe...

    ×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

    ×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


Mededelingen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...