Spring naar bijdragen

  • Eindelijk weer een VPN-aanbieding van Private Internet Access - 2.41 per maand

     Delen


    Private internet access is een geweldige VPN provider en tijdelijk verkrijgbaar voor €2.41 per maand. Deze VPN provider gebruiken Duken.nl leden en natuurlijk ikzelf al dagelijks om ons internet verkeer te anonimiseren. Los dat de dienst en cliënt erg snel, prettig en op elk apparaat werkt, houd deze VPN provider geen logging bij en is deze ook één van de goedkoopste VPN providers. 

    Er is nu een tijdelijke BLACK FRIDAY aanbieding waarbij je 79% bespaard en drie maanden extra cadeau krijgt bij het afsluiten van een abonnement  

    pia bf2.png

    De tijdelijke prijzen:

    Tip: Je betaald bij het afsluiten voor de gehele gekozen periode en niet per maand. Dit in gedacht houdend kan je ook kiezen voor het Jaarlijks abonnement voor €3.10 per maand en daarbij €37.19 per jaar.

    PIA prijs.png

    We hebben een uitgebreide stap voor stap handleiding voor het gebruik van Private internet access en betalen kan ook gewoon via ideal. Met PIA VPN is het ook mogelijk om te downloaden via nieuwsgroepen en torrents en andere download diensten. Daarbij kunnen jouw privé gegevens niet meer achterhaald worden, altijd handig. Het is bewezen in rechtszaken dat deze VPN provider geen logging bijhoud van zijn gebruikers. 

    Open de website van Private internet access en kies je gewenste abonnement. Je kunt bij Private Internet Access binnen 30 dagen na de aanschaf je geld terug vragen (Je kunt dit zien als een probeer periode, op deze manier kun je “gratis” de VPN service testen). 

    ace ventura thumbs up GIF



    William1
     Delen


    Terugkoppeling

    Aanbevolen reactie

    ik zou voor de zekerheid even mailen of het mogelijk is om van deze aanbieding gebruik te maken, en dat ze de periode van 2 jaar dan toevoegen aan je huidige abonnement. Dus 2022 wordt dan 2024.

    Of wellicht kan iemand hier daar antwoord op geven of dit mogelijk is. 😀

    Niet geschoten is altijd mis. 🙂

     

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    Ik werk al jaren met PIA, maar ik ga toch naar een andere VPN dienst zoeken omdat de BBC I Player niet is te gebruiken,  Ik krijg gewoon de mededeling dat ik niet in de UK woonachtig ben.

    Ik heb het geprobeerd met de server in Londen en in Southampton. Het lukt niet. Ik heb gevraagd aan de servicedienst van PIA hoe dit komt. Ze reageren niet eens op mijn vraag.

    Jammer verder best aardig. Ik heb gelezen dat Nord Vpn het gebruik van de I Player wel mogelijk maakt, dat ga ik uitproberen zodra mijn abo bij PIA is afgelopen.

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    • Moderators

    Laat even weten of dat lukt @Luckytrebor . Ik heb nu ook een aantal VPN providers getest i.c.m. Netflix maar helaas ziet Netflix nu dat er een VPN actief is. Andere content kijken is dus niet meer zo makkelijk. Het lijkt wel of Netflix en vrienden (zoals BBC) een algoritme hebben waarmee ze snel alle VPN providers kunnen blokkeren oid.

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    Over de Black Friday deal van PIA: Ik heb het even nagevraagd. Je kunt er gebruik van maken. Sommige gebruikers zouden vanuit hun account kunnen upgraden naar deze black friday deal. Controleer dat dus eerst even.

    Zo niet, doe dan het volgende: Maak een nieuw account aan en kies bijvoorbeeld voor het abonnement €2.41 per maand (€65 per twee jaar- 79% korting) + 3 maanden gratis) 

    Neem vervolgens contact op (via mail of chat) en vraag of ze je nieuwe account willen samenvoegen met je bestaande account.

    Zeker de moeite waard. Mocht het om wat voor reden dan ook niet lukken, don't shoot me. 🤣 Dit is wat ik via de chat te horen heb gekregen. 

    Wellicht een idee om dit in het bericht te vermelden @William? :) 

    bewerkt door Monkie
    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    • Moderators
    18 minuten geleden zei Monkie:

    Zeker de moeite waard. Mocht het om wat voor reden dan ook niet lukken, don't shoot me. 🤣 Dit is wat ik via de chat te horen heb gekregen. 

    Wellicht een idee om dit in het bericht te vermelden

    Goed plan, ik zal het even meenemen. Bedankt @Monkie 👍

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    Ik heb een paar keer geprobeerd Netflix US te bereiken, maar het IP adres van Pia is door Netflix gewoon geblokkeerd. Pia doet hier niets aan. Ze vinden het steeds veranderen van IP adres te veel werk. Ergo om te downloaden ed is PIA geschikt, maar voor streamingdiensten uit het buitenland is PIA compleet waardeloos. Ik heb online gezocht naar VPN diensten die dit wel mogelijk maken. via de link krijg je enig idee

    12 VPN-diensten getest: welke is de beste in 2020? 

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    Hallo leden van Duken,

    heb PIA aangeschaft voor het anoniem downloaden 

    Ik gebruik hiervoor spotnet

    Heb een abo bij supernews welke in december afloopt.

    Kan ik nu zonder newsserver via Pia downloaden of is altijd een newsserver vereist? 
     

    Alvast dank

    Dachtiktniet

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    16 minuten geleden zei dachtiktniet:

    Kan ik nu zonder newsserver via Pia downloaden of is altijd een newsserver vereist? 

    Hallo @dachtiktniet, ondanks een VPN abonnement zal je ook een abonnement op een Newsserver nodig hebben om van Nieuwsgroepen te downloaden. Jouw PIA abonnement maakt het alleen veiliger.

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    Beste,

    Graag wat hulp.  Heb recent een abonnement afgesloten voor een VPN met "Private Internet Access".  Maar heb nu een probleem. Bezit namelijk een NAS-Server van Western Digital. (WD Mycloud 2gen).  Probeer toegang te krijgen via instellingen van de software van WD en dat lukt mij niet.  De user en Password wordt gevraagd.  Beide zijn correct, desondanks raak ik niet binnen.  ID of Pasw zou verkeerd zijn.  Dat klopt niet want als ik de PIA uitschakel, kan zonder problemen in mijn Nas-Server ingelogd worden.  Vraag: hoe kan dit probleem opgelost worden?   Dank bij voorbaat.

    Mvg,

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    • Oud-beheerder
    1 uur geleden zei Saltadoom:

    Beste,

    Graag wat hulp.  Heb recent een abonnement afgesloten voor een VPN met "Private Internet Access".  Maar heb nu een probleem. Bezit namelijk een NAS-Server van Western Digital. (WD Mycloud 2gen).  Probeer toegang te krijgen via instellingen van de software van WD en dat lukt mij niet.  De user en Password wordt gevraagd.  Beide zijn correct, desondanks raak ik niet binnen.  ID of Pasw zou verkeerd zijn.  Dat klopt niet want als ik de PIA uitschakel, kan zonder problemen in mijn Nas-Server ingelogd worden.  Vraag: hoe kan dit probleem opgelost worden?   Dank bij voorbaat.

    Mvg,

    Ja dat kan je zeker oplossen. Via VPN split tunneling :)

    zie: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/handige-tips/wat-is-vpn-split-tunneling-r47/

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites



    Doe je mee?

    Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

    Gast
    Voeg een reactie toe...

    ×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

    ×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


Mededelingen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...