Spring naar bijdragen

  • The Adam Project

     Delen


    Iets voor de sf fans Eerste trailer The Adam Project met Ryan Reynolds

     

    Een van de grote films die Netflix aankondigde voor dit jaar is The Adam Project. Dit sf-drama met Ryan Reynolds, Mark Ruffalo en Jennifer Garner verschijnt komende maand, en kreeg vandaag zijn eerste trailer.

    The_Adam_Project_-_Super_Bowl.jpg?w=2560

    In Hollywood wordt al zeker tien jaar geleurd met het scenario van The Adam Project, en in het verleden was er sprake van dat Tom Cruise de hoofdrol zou spelen. Daar kwam niks van terecht, maar twee jaar geleden kocht Netflix de rechten. Het project kwam in een stroomversnelling, er werd een sterrencast geronseld en Shawn Levy werd aangetrokken als regisseur. Levy leverde vorig jaar het leuke Free Guy af, ook met Ryan Reynolds in de hoofdrol.

    The Adam Project

    The Adam Project wordt een mix van drama, romantiek, actie en sciencefiction met een buiging naar de sf-klassiekers uit de jaren tachtig. In de film reist Adam (Ryan Reynolds) vanuit de toekomst terug in de tijd om zijn geliefde Laura (Zoe Saldaña) te zoeken. Omdat zijn tijdmachine panne krijgt moet hij op zoek naar hulp. Gelukkig is Adams vader Louis (Mark Ruffalo) degene die tijdreizen heeft uitgevonden, en dus de ideale persoon om te helpen. Adam krijgt ook hulp van zijn toenmalige, twaalfjarige versie (Walker Scobell). Jennifer Garner speelt de rol van Adams moeder.

    Trailer en datum

    De nieuwe trailer belooft veel vader-zoon drama, afgewisseld met actie en special effects. Regisseur Shawn Levy trok in een interview de vergelijking met films als Back to the Future, Frequency en Field of Dreams; een menselijke reis, verpakt in een 'big budget' actieknaller. Of dat een kijkbare film gaat opleveren zie je op 11 maart, als The Adam Project op Netflix verschijnt.

     



    William
    • Bedankt 3
     Delen


    Terugkoppeling

    Aanbevolen reactie

    Ik ben ook een enorme fan van Reynolds, @Dukenen wist ook helemaal niet dat deze film zou uitkomen. SF is mijn favoriete genre, ik kan niet wachten op deze film! De trailer sla ik over, ik wil niets zien of horen tot ik de film zelf heb gezien.

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites



    Doe je mee?

    Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

    Gast
    Voeg een reactie toe...

    ×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

    ×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


Mededelingen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...