Spring naar bijdragen

  • 'The Mandalorian' is de meest gedownloade serie van 2020

     Delen


    'The Mandalorian' is de meest gedownloade serie die in 2020 werd uitgebracht. De populaire Disney + -serie ontkracht Game of Thrones, dat jarenlang de hitparade domineerde. Prime Video 'The Boys' staat op de tweede plaats en HBO's Westworld maakt de top drie compleet.

    mandaloriaansAan het eind van elk jaar bekijken we de meest gedownloade tv-afleveringen onder torrent-piraten.

    De lijst stond enkele jaren op rij onder leiding van Game of Thrones, maar net als de serie zelf is hier nu een einde aan gekomen.

    Met de titel voor het grijpen waren er verschillende kanshebbers voor de kroon. "The Mandalorian" kwam uiteindelijk als winnaar uit de bus. De populaire Disney + exclusive was eerder de derde meest gedownloade tv-serie in 2019.

    De concurrentie om de eerste plaats was hevig en drie titels vielen op tussen de rest. Prime Video 'The Boys' nam uiteindelijk genoegen met de tweede plaats, een plek hoger dan HBO's 'Westworld'.

    De top drie laat mooi zien hoe gefragmenteerd de online entertainmentindustrie is geworden. Om alle drie de series te kunnen bekijken, heb je drie aparte abonnementen nodig. Dat is een prijs die niet iedereen zich kan veroorloven, wat een deel van het piraterijprobleem kan verklaren.

    Dat gezegd hebbende, de drie tv-shows staan in de eerste plaats in deze lijst omdat ze populair zijn in het algemeen en vooral bij het online publiek. Dat geldt zowel voor legale als illegale platforms.

    Afgezien van de veranderingen bovenaan, is het opmerkelijk dat er verschillende nieuwkomers op de lijst staan, waaronder "Star Trek: Picard" en "Outsider", die beide in première gingen in 2020.

    Het is vermeldenswaard dat BitTorrent-verkeer slechts een klein deel van het piraterijlandschap uitmaakt. Veel mensen gebruiken tegenwoordig streaming-sites en -services, die over het algemeen geen kijkstatistieken rapporteren.

    Hieronder hebben we een lijst samengesteld met de meest getorreerde tv-shows wereldwijd (enkele aflevering). De rangschikking is gebaseerd op verschillende bronnen, waaronder statistieken gerapporteerd door openbare BitTorrent-trackers. Downloads voor het volledige seizoen zijn niet inbegrepen.

     
    Plaats Vorig Jaar Serie
     
    1 (3) De Mandalorian
    2 (…) The Boys
    3 (…) Westworld
    4 (4) Vikings
    5 (…) Star Trek: Picard
    6 (8) Rick en Morty
    7 (6) The walking dead
    8 (…) The outsider
    9 (10) Arrow
    10 (7) The Flash

     



    Duken
    • Bedankt 1
     Delen


    Terugkoppeling

    Aanbevolen reactie

    Best vreemd, ik heb niets met Star Wars maar ben wel een grote Star Trek fan.
    Star Trek: Picard viel mij wat tegen, terwijl The Mandalorian de beste serie is die ik in tijden heb gezien.
    Ik heb net het tweede seizoen gezien en kan niet wachten tot het derde seizoen uitkomt. In 2023... :(

    bewerkt door Meh Meh
    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    Ik ben nog met het tweede seizoen bezig. Maar wat een geweldig serie is dit, inderdaad.  De muziek is ook geweldig moet ik zeggen. :) 

    Jammer dat we tot 2023 moeten wachten voor seizoen 3.

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    • Oud-beheerder

    De mandolorian is een top serie. Seizoen twee uitgekeken en er dubbel en dwars van genoten. Wat een muziek en toffe characters.

    Het einde begrijp ik alleen niet, ivm de tijdlijn. Wanneer speelt deze serie zich nou af in het universum?

    Maar we spoilen niks, dus lekker kijken. 

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites



    Doe je mee?

    Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

    Gast
    Voeg een reactie toe...

    ×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

    ×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


Mededelingen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...