Spring naar bijdragen

  • Top 10 gedownloade films van 5 maart tot 11 maart

     Delen


    De top 10 meest gedownloade films van de periode 5 maart tot 11 maart. Deze week staat de film ‘The Shape of Water’ bovenaan, gevolgd door ‘Ferdinand’ en ‘Black Panther’ maakt de top drie compleet.

    Week 10 zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige weekThe Shape of Water is voor de derde  keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden.

    Het bekijken van deze films kan via bijvoorbeeld via het programma qBittorrent. Als u de films wilt downloaden dan raden wij Spotnet 2.0 aan om deze te downloaden via nieuwsgroepen. Vergeet je VPN verbinding niet. 



    William1
     Delen


    Terugkoppeling

    Aanbevolen reactie

    • Oud-beheerder

    Grappig, shape of water lijkt mij een rare film. Spreekt me niet aan door dat wezen. 

    Maar nu blijkt de film een Oscar gewonnen te hebben..... Toch maar kijken dan :)

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    Oscars zeggen maar bar weinig. Argo en 12 years a slave hadden erg veel oscars maar zijn naar mijn mening net een 6 op de schaal van 10 waard.
    Ik geloof niet dat er echt een prijs voor beste film e.d. wordt toegekend, politiek en media hebben een grote invloed.

    Deze film spreekt mij juist wel aan door het wezen. SF e.d. vind ik vaak erg goed. Maar het is ook een romantische film en daar hou ik helemaal niet van. 
    Ik ben dus benieuwd of het te doen is. :D

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    Bedankt, Q2Q heeft The Shape of Water nog niet uitgebracht dus ik dacht dat er geen goede uitgave was.
    Het blijkt dat er al een Bluray RIP is, die ben ik nou aan het downloaden. 

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    • Oud-beheerder
    4 uur geleden zei Meh Meh:

    Oscars zeggen maar bar weinig. Argo en 12 years a slave hadden erg veel oscars maar zijn naar mijn mening net een 6 op de schaal van 10 waard.
    Ik geloof niet dat er echt een prijs voor beste film e.d. wordt toegekend, politiek en media hebben een grote invloed.

    Deze film spreekt mij juist wel aan door het wezen. SF e.d. vind ik vaak erg goed. Maar het is ook een romantische film en daar hou ik helemaal niet van. 
    Ik ben dus benieuwd of het te doen is. :D

    Daar ben ik het ook helemaal mee eens :) ik kijk graag SF films. Maar op een een of andere manier zie ik een oud Marvel super Heroes personage wat serieus genomen moet worden. Ik heb het er maar moeilijker mee. Die dingen moeten schieten en vuurspuwen onderwater. Niet achter een glazen wand zielig kijken ;)

     

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    Ik weet het nog niet... Een Marvel film verwacht ik niet, al heeft de regisseur (Guillermo del Toro) ook Hellboy en Pacific Rim gemaakt, die waren niet van Marvel maar ook niet slecht.
    Pan's Labyrinth, volgens velen zijn grootste meesterwerk, vond ik ontzettend tegenvallen. Ik kan morgen oordelen over the shape of water, ik kijk 'm morgenavond nu ik een goede rip heb gevonden. 

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites



    Doe je mee?

    Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

    Gast
    Voeg een reactie toe...

    ×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

    ×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


Mededelingen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...