Spring naar bijdragen

  • Top 10 meest gedownloade films – 2 mei. tot 8 mei.

     Delen


    De top 10 meest gedownloade films van 2 mei. tot 8 mei 2016. Deze week staat de film ‘Deadpool’ bovenaan, gevolgd door ‘Zootopia’ en ‘Batman v Superman: Dawn of Justice’  maakt de top drie compleet.

    Week 18, 2 mei tot 8 mei, is er één nieuwkomer in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Deadpool is voor de vijfde keer de meest gedownloade film.
    De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn DVD of Blueray rips tenzij anders vermeld. 

    Op de onderstaande pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden.

    Het bekijken van deze films kan natuurlijk via het programma Popcorn Time. Als u de films wilt downloaden dan raden wij Spotnet 2.0 aan om deze te downloaden via nieuwsgroepen.

    Ranking (vorige wk,) Movie IMDb Rating / Trailer
     
    1 (1) Deadpool 8.6 / trailer
    2 (2) Zootopia (TS) 8.3 / trailer
    3 (9) Batman v Superman: Dawn of Justice (TS) 7.5 / trailer
    4 (3) The Jungle Book (TS) 8.3 / trailer
    5 (5) The Boss (Webrip) 5.2 / trailer
    6 (7) Triple 9 (Webrip) 6.5 / trailer
    7 (…) The Huntsman: Winter’s War (TS) 6.2 / trailer
    8 (4) Ride Along 2 5.9 / trailer
    9 (10) Hail Caesar! (Web-DL) 6.8 / trailer
    10 (9) Baaghi: A Rebel For Love (DVDscr) 6.1 / trailer

     

     



    bewerkt door Duken


    Duken
     Delen


    Terugkoppeling

    Aanbevolen reactie

    Heeft iemand Jungle Book gezien? Voor mij echt jeugdsentiment, 100%. Wat heb ik die videoband als kind letterlijk grijs gedraaid... Daarom ben ik stiekem wel benieuwd naar deze nieuwe versie, maar ja, uit angst dat hij tegenvalt (ik behoor per slot van rekening natuurlijk ook niet echt meer tot de doelgroep), heb ik 'm nog niet durven kijken. Dus iemand anders, is 't wat?

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    • Oud-beheerder

    Dat klinkt wel heel bekend in de oren. 

    Als je van... Beeeeren leren kan.....

    Jungle book heb ik ook op band te veel gezien, geweldige film met liedjes die vandaag de dag nog steeds bekend zijn bij jong en oud. Deze nieuwe film was volledig opgenomen op greenscreen maar komt goed uit de recensies. Een collega van mij is ook redelijk Disney gek en heeft de nieuwe Jungle Book in de bioscoop gezien en vond hem er goed. Ook ik blijf twijfelen... misschien ooit kijken, maar nu nog niet. Daarom zeg ik: 

    https://www.youtube.com/watch?v=LuDsEw0TdH0

    Dat kan niet verbeterd worden :)

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites



    Doe je mee?

    Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

    Gast
    Voeg een reactie toe...

    ×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

    ×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


Mededelingen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...