Spring naar bijdragen

  • Universal maakt nieuwe 'Doom'-film

     Delen


    Het lijkt er op dat Hollywood een nieuwe poging gaat wagen om game-franchise Doom om te toveren tot een film. De relatief onbekende actrice/zangers Nina Bergman liet namelijk via een tweet weten dat ze getekend heeft voor een rol in de film van Universal Pictures:
     

    "Wow, ik heb een rol gescoord in de nieuwe Doom-film van Universal Pictures! Ik heb net mijn handtekening gezet. Ik mag opnieuw naar Bulgarije afreizen om met geweldige mensen te werken. Met mijn nieuwe plaat en een rol in deze film die gemaakt wordt door een supercoole regisseur voel ik me de gelukkigste vrouw in de wereld. "

    Wie de 'supercoole' regisseur is, is nog onbekend. Een vertegenwoordiger van NBC/Universal heeft verder laten weten dat de nieuwe Doom-film wordt geproduceerd door Universal 1440 Entertainment, die live-action en geanimeerde films maken voor wereldwijde distributie. Het kan dus zijn dat de film direct naar dvd en Blu-ray wordt verbannen of dat de film opgepikt wordt door een streamingsdienst als Netflix.

    De laatste (en enige) poging om Doom te verfilmen was in 2005. In die film waren de hoofdrollen weggelegd voor Dwayne Johnson, Karl Urban en Rosamund Pike. Deze film was slechts losjes gebaseerd op de gamereeks. De film kon rekenen op een score van 19% op Rotten Tomatoes en bracht wereldwijd 56 miljoen dollar in het laatje, tegenover een budget van 60 miljoen dollar.



    Trizomu
    • Leuk 1
    • Bedankt 1
     Delen


    Terugkoppeling

    Aanbevolen reactie



    Doe je mee?

    Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

    Gast
    Voeg een reactie toe...

    ×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

    ×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...