Spring naar bijdragen

  • VPN van Private Internet Access voor 2.50 per maand

     Delen


    Private internet access is uit de download en VPN tests de beste provider en nu verkrijgbaar voor €2.50 per maand. Deze VPN provider gebruiken veel leden en ikzelf al dagelijks om ons internet verkeer te anonimiseren. Los dat de dienst en client erg snel en prettig werkt, houd deze VPN provider geen logging bij en is deze ook één van de goedkoopste VPN providers. 

    PIA heeft zijn nieuwe prijzen bekend gemaakt in Juni 2020, deze prijzen zijn nog scherper en als je nu je VPN dienst afsluit behoud je de kortingprijzen bij verleningen. ;)

    De nieuwste prijzen:

    • €11.69 per maand
    • €3.10 per maand (€37.19 per jaar - 62% korting)
    • €2.50 per maand (€65 per jaar - 77% korting) + 2 maanden gratis) 

    PIA Aanbod 06-2020.png

    We hebben op Duken.nl een uitgebreide stap voor stap handleiding voor het gebruik van Private internet access en betalen kan ook gewoon via ideal. Met PIA VPN is het ook mogelijk om te downloaden via nieuwsgroepen en torrents en andere download diensten. Daarbij kunnen jouw privé gegevens niet meer achterhaald worden, altijd handig. Het is bewezen in rechtszaken dat deze VPN provider geen logging bijhoud van zijn gebruikers. 

    Open de website van Private internet access en kies je gewenste abonnement. Je kunt bij Private Internet Access binnen 30 dagen na de aanschaf je geld terug vragen (Je kunt dit zien als een probeer periode, op deze manier kun je “gratis” de VPN service testen). 

    Well Done Applause GIF by MOODMAN



    bewerkt door Duken


    Duken
     Delen


    Terugkoppeling

    Aanbevolen reactie

    • Oud-beheerder
    12 minuten geleden zei fafke:

    Ik blijf er toch ver van weg aangezien dit in een "5 Eyes country" ligt.

    en toch hebben ze nooit logging kunnen overdragen omdat deze er niet is.. Zelf bij aanvragen vanuit rechters kon dit niet. Maar feit is inderdaad wel dat PIA uit Amerika komt.

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    Heb meteen maar een jaar abbo afgenomen maar ik kan er wel bij vermelden dat de mailcliënt Thunderbird en mail (van W10) er niet blij mee waren, dus de les voor mij is/was indien ik mijn mails wil checken PIA dus even op non actief zetten. Voor de rest lijkt het surfen dus gewoon te gaan. De snelheidstest is ietsje anders dan dat ik gewoon ben maar voor België mag het resultaat er zijn.

    Knipsel.JPG

    Voor België is het mogelijk van te betalen via bankcontact, dit wou ik er wel even bijvermelden

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    • Oud-beheerder
    7 minuten geleden zei Trizomu:

    mailcliënt Thunderbird en mail (van W10) er niet blij mee waren

    dat is vreemd? Eventueel kan je een applicatie excluden in de client. Maar je download snelheid via PIA is top :) Je kan nu ook lekker met Netflix gebruik maken van andere content uit andere landen idpv Nederland / Belgie.

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    45 minuten geleden zei Duken:

    dat is vreemd? Eventueel kan je een applicatie excluden in de client. Maar je download snelheid via PIA is top :) Je kan nu ook lekker met Netflix gebruik maken van andere content uit andere landen idpv Nederland / Belgie.

    Beide werken nu normaal, al lijkt het iets trager te zijn maar eenmaal opgestart werken ze normaal. Trouwens twee maanden gratis gebruik zoals aangegeven in de startpost

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    • Oud-beheerder
    1 minuut geleden zei Trizomu:

    Trouwens twee maanden gratis gebruik zoals aangegeven in de startpost

    Ja en de trial is aangepast van 7 naar 30 dagen. Oftewel, als hij toch niet bevalt om de een of andere reden krijg je je geld terug :)

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    • Administrators

    Ik had PIA en was wel tevreden, maar ben middels overgestapt op PureVPN dit omdat deze erg hoge snelheden in verschillende landen haal.

    Logs, in 2017 heeft deze eenmaal logs overgedragen aan de FBI, nou daar hebben ze van geleerd, er worden sindsdien geen logs meer gedeeld, er zijn sinds 2017 meerdere verzoeken geweest om logs te overhandigen deze zijn niet meer beschikbaar gemaakt door het bedrijf.

    Kortom logs worden niet meer bijgehouden.

     

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    • Oud-beheerder

    Goed om te lezen dat PureVPN ook geen logging meer bijhoud. Pas bij een rechtzaak komt de waarheid echt naar voren. Blijkbaar heeft PureVPN er van geleerd. :)

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites



    Doe je mee?

    Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

    Gast
    Voeg een reactie toe...

    ×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

    ×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


Mededelingen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...