Spring naar bijdragen

  • Zomer VPN-aanbieding van Private Internet Access - 1.79 per maand

     Delen


    Private Internet Access is nog steeds de beste VPN provider en heeft een hele sterke zomer aanbieding voor 1.79 per maand. Deze VPN provider gebruiken Duken.nl leden en natuurlijk ikzelf al dagelijks om ons internet verkeer te anonimiseren. Los dat de dienst en cliënt erg snel, prettig en op elk apparaat werkt, houd deze VPN provider geen logging bij en is deze ook één van de goedkoopste VPN providers. 

     

    image.pngBij deze tijdelijke aanbieding waarbij je 85% bespaard en drie maanden extra cadeau krijgt bij het afsluiten van een abonnement.  🌞

    De tijdelijke prijzen:

     

     

    Nieuwe link ivm probleem drie jaar link:

    https://privateinternetaccess.com/offer/duken_e4nwlkjr1

     

    Tip: Je betaald bij het afsluiten voor de gehele gekozen periode en niet per maand. Dit in gedacht houdend kan je ook kiezen voor het Jaarlijks abonnement voor €3.10 per maand en daarbij €37.19 per jaar.

     

    We hebben op Duken.nl een uitgebreide stap voor stap handleiding voor het gebruik van Private internet access en betalen kan ook gewoon via ideal. Met PIA VPN is het ook mogelijk om te downloaden via nieuwsgroepen en torrents en andere download diensten.

     

    Daarbij kunnen jouw privé gegevens niet meer achterhaald worden, altijd handig. Het is bewezen in rechtszaken dat deze VPN provider geen logging bijhoud van zijn gebruikers.  We hebben ook een handleiding beschikbaar voor je telefoon i.c.m. PIA VPN, die vinden we hier.

     

     

    Open de website van Private Internet Access en kies je gewenste abonnement.  Kan ik PIA gratis uitproberen?  Ze  bieden een geld-terug-garantie van 30 dagen op alle PIA-aankopen, zodat u deze eerste 30 dagen kunt gebruiken als een risicovrije proefperiode van 30 dagen. De mobiele apps voor iOS en Android van PIA bieden ook een gratis proefperiode van 7 dagen.



    Duken
    • Bedankt 1
     Delen


    Terugkoppeling

    Aanbevolen reactie

    • Oud-beheerder
    12 minuten geleden zei tijgert:

    De aanbieding werkt niet, de button zegt 3 jaar maar bij afrekenen staat er 2 jaar.

     

    Inderdaad....  🤔 Ik zal support even mailen.

     

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    14 hours ago, Duken said:

     

    Inderdaad....  🤔 Ik zal support even mailen.

     

    Ik hoor het graag, voorlopig werkt het nog steeds niet 😑

    (wil het wel voor 3 jaar doen dan)

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    Ik heb het eens drie jaar gebruikt en was er wel tevreden over, echter .... mijn Nas was niet meer lokaal bereikbaar en heb dat nooit kunnen oplossen dus moest ik steeds PIA uitschakelen indien ik mijn NAS wilde bereiken via een paar programma's. Het kan één of andere instelling geweest zijn die niet juist stond of het zou aan mijn router/modem (Telenet België) moeten gelegen hebben. Ik heb een tijdje er aan gedacht om het opnieuw aan te schaffen maar daar ik niet via PayPal (problemen mee gehad) of via een creditkaard (heb ik niet en ook niet nodig) kan betalen ben ik van het idee afgestapt, voeger was het wel mogelijk om via bankcontact te betalen maar dat is dus nu ook niet meer mogelijk. 

    1230691094_Schermafbeelding2022-07-30215301.jpg.a6a5bfa3f735b46b27938eb3f4e8d3be.jpg

    Maar voor wie het wel zou willen gebruiken kan ik het zeker aanraden. Prima VPN 👍👍👌

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    1 hour ago, SwitchFreak said:

    @Trizomu

     

    zojuist voor 3 jaar afgesloten en via iDeal betaald.

    Altijd super te vreden geweest 👍

    Hoe deed je dat dan? De button die zegt '3 jaar' stuurt me nog steeds naar de 3 jaar aankooppagina.

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    • Oud-beheerder
    • Featured Comment
    Op 29-7-2022 om 22:23 zei tijgert:

    Ik hoor het graag, voorlopig werkt het nog steeds niet 😑

    (wil het wel voor 3 jaar doen dan)

     

    Nee sorry, ik heb nog geen reactie ontvangen 🙄 erg vervelend. Grrr

    Hoppa!! Deze link is ook goed!

     

    https://privateinternetaccess.com/offer/duken_e4nwlkjr1

     

    2 jaar + 2 maanden GRATIS

    1.99€/mnd

     

    Die werkt 😅 

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    Ik heb de 3 jaar aanbieding genomen. Werkt prima volgens mij. Maar nu kreeg ik er nog iets bij, maar ik heb geen idee wat dat is. Het heet Boxcryptor. Kan iemand mij vertellen wat dat is en wat ik daarmee kan doen? Ben zelf niet zo thuis in deze materie en ben al blij dat ik de VPN gedaan heb gekregen.

    bewerkt door Pantahduc
    schrijffoutje
    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    48 minutes ago, Pantahduc said:

    Ik heb de 3 jaar aanbieding genomen. Werkt prima volgens mij. Maar nu kreeg ik er nog iets bij, maar ik heb geen idee wat dat is. Het heet Boxcryptor. Kan iemand mij vertellen wat dat is en wat ik daarmee kan doen? Ben zelf niet zo thuis in deze materie en ben al blij dat ik de VPN gedaan heb gekregen.

    Weet je zeker dat het geen 2 jaar was wat je kocht? De button zegt wel 3 jaar, maar bij de checkout pagina staat 2 jaar...

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    Volgens mij wel. Zie hier: 

    Details

    Quantity

    Unit Price

    Sub-total

    Private Internet Access 36 months plan

    1

     

    EUR 70,00 €

    3 months free

         

    FREE Boxcryptor (12 months)

    1

     

    EUR 0,00 €

    TOTAL (EUR): 70,00 €


    Thank you for your payment,
    Private Internet Access Team

     

     

    Abonnement

    ABONNEMENT VERLOOPT OP

    31 okt. 2025

    1187 RESTERENDE DAGEN
     

    BETAALMETHODE

    iDEAL

    Betaalgegevens bijwerken

    VOLGENDE FACTURERING

    31 okt. 2025 • EUR 70,00 €

    Factureringsgeschiedenis bekijken

     

    Maar kun je me vertellen wat dat Boxcryptor is?

    bewerkt door Pantahduc
    Moest nog wat toevoegen.
    Link naar opmerking
    Deel via andere websites



    Doe je mee?

    Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

    Gast
    Voeg een reactie toe...

    ×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

    ×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


Mededelingen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...