Spring naar bijdragen
  • Conclusie

     8bit Duken IMG_20180601_155756_HDR.jpgDe 8Bitdo SF30 is zonder enige twijfel een hele goede en degelijke controller. Als we gaan kijken wat de controller kost (35 euro) wint deze het makkelijk van alle andere controllers die niet van het originele merk zijn zoals Nintendo of Microsoft. De originele Microsoft en Nintendo controllers zijn rond de 60 euro wat een stuk duurder is.

    De kwaliteit van de SF30 doet niet onder de officiële merken, maar er zijn functies die de SF30 weer mist welke de originele controllers wel hebben, zoals HD rumble, NFC of de analoge triggers. Vanuit de doos was de SF30 bij mij voorzien van de laatste firmware.

    De SF30 kan je verbinden met diversen consoles en hardware. Je steekt hem zo in je achterzak naar een vriend welke een controller mist waardoor je altijd kan meedoen. 8Bitdo heeft erg goed werk afgeleverd en een controller gemaakt welke zijn geld meer dan waard is.

    Zou je de 8Bitdo SF30 kopen? Als je opzoek bent naar tweede controller voor je console of een controller welke je op diversen systemen wilt gebruiken kan je hier geen miskoop aan hebben. Vervangen als primaire controller is misschien net te veel voor de SF30 aangezien je een paar funcities mist, maar verder is het een heerlijke controller. En nu weer snel verder gamen!

    Met dank aan GearBest voor het beschikbaar stellen van de controller. De controller is te koop bij GearBest voor op moment van schrijven 35 euro.

    Pluspunten:

    • Het ontwerp van de Super Nintendo
    • Mogelijkheid tot firmware upgrades
    • Gebruiken op meerdere consoles / apparaten
    • Goede accuduur
    • Voelt als een premium device
    • De knoppen voelen echt heel fijn

    Minpunten:

    • Geen HD Rumble
    • Geen mogelijkheid tot NFC
    • L/R triggers niet analoog
    • Kan niet worden gekoppeld aan de Playstation 4

    Eindoordeel:

    8 / 10

    Prijs bij publicatie: € 35,-

    NB: Gearbest heeft een klantenservice op Duken.nl, om de klanten uit Nederland zo goed mogelijk te helpen. Bij deze lokale klantenservice kun je terecht voor vragen over je bestelling, vragen over de website, vragen over een product, problemen met een product, bestelling, en kortingscodes aanvragen.

    • Bedankt 1



    Terugkoppeling

    Aanbevolen reactie

    Op 17-6-2018 om 09:09 zei Gast Wendell89:

    Deze controller kon ik niet. Tof ding om te zien. Ik wil hem kopen. Kan @GearBest een kortingcode geven of moet ik die ergens anders aanvragen? 

    Ik heb je vraag beantwoord in het juiste topic :)

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites



    Doe je mee?

    Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

    Gast
    Voeg een reactie toe...

    ×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

    ×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


Mededelingen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...