Spring naar bijdragen
  • Conclusie

     Alfawise 3200 Duken 20180525_202527.jpgDe Alfawise x3200 beamer is een goede beamer. Je krijgt veel waar voor je geld en de beamer bevat alle opties voor het gebruik van een standaard beamer. Je kunt er prima mee film kijken, een game op spelen en eventueel in de avonduren in de tuin een voetbal of formule 1 wedstrijd kijken. De beamer is zeker niet duur, voor 145 euro heb je de beamer in huis.

    Alfawise geeft mij wel een dubbel gevoel met de 4K support en het meegeleverde Entertainment (Android) systeem. Dat is niet meer als slimme marketing en naar mijn mening niet eerlijk.

    De beamer heeft een prima resolutie (1280x800) een hoog aantal lumen (3.200lm) en kan een beeld tot 200" voor je toveren op een witte kast, muur of zoals het eigenlijk hoort; een doek. Voor 175 euro heb je een beamer met een Android OS waar je niks mee kan en dat is zonde van het geld. Overigens is 175 nog steeds erg goedkoop voor de hardware die is meegeleverd maar je kunt hem zelfs krijgen zonder Android OS voor 145 euro.

    Zou je de Alfawise x3200 beamer kopen? Als je opzoek bent naar en leuke en betaalbare beamer voor films, sportstrijden of om de blits te maken op een feestje zit je hier goed. Zoek je een FullHD beamer of professionele beamer en kijk je voornamelijk in het daglicht dan redt je het niet met deze beamer.

    Met dank aan GearBest voor het beschikbaar stellen van de beamer. De beamer is te koop bij GearBest voor op moment van schrijven 175 euro met Android OS en 145 euro zonder Android OS.

    Pluspunten:

    • 3200 lumen
    • LED lamp (20.000 uur branden)
    • Tot 200 inch beeld
    • Veel aansluitingen
    • Compleet geleverd (schroefjes, doekjes, kabels etc)
    • Speaker
    • Zijn geld meer dan waard

    Minpunten:

    • Android OS met 1 GB
    • Geleverd in ordinaire doos
    • De beamer toont goedkoop

    Eindoordeel met Android: 6.5 / 10
    Eindoordeel zonder Android: 8 / 10

    Prijs bij publicatie met Android: € 175,-
    Prijs bij publicatie zonder Android: € 145,-

    NB: Gearbest heeft een klantenservice op Duken.nl, om de klanten uit Nederland zo goed mogelijk te helpen. Bij deze lokale klantenservice kun je terecht voor vragen over je bestelling, vragen over de website, vragen over een product, problemen met een product, bestelling, en kortingscodes aanvragen.

    • Bedankt 1



    Terugkoppeling

    Aanbevolen reactie

    Lijkt mij een uitstekende, betaalbare beamer. Ik raad kopers aan om wel voor de versie te gaan met Android. Uitzending gemist, NetFlix, Popcorn Time en vele andere app's zijn wel prettig op een beamer.

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    • Oud-beheerder

    Android kan ook maar 1 GB geheugen is te weinig voor lekker gebruik van je applicaties. Dat werkte bij mij frustrerend... Elke keer wachten tot je applicatie reageert. Maar goed, je hebt dan inderdaad de mogelijkheid bijvoorbeeld popcorn time. Dan wacht je wat langer totdat de film start met afspelen :)

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites



    Doe je mee?

    Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

    Gast
    Voeg een reactie toe...

    ×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

    ×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


Mededelingen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...