Spring naar bijdragen
  • Accu

    Het belangrijkste argument van Oukitel om deze telefoon te kopen is toch wel de accu. De Oukitel K6000 Plus bevat een batterij van 6080 mAh. Ter vergelijk, de batterij van de iPhone 7 Plus heeft 2910 mAh. Een gemiddelde batterij zit tegenwoordig rond de 3000 mAh. Dit toestel is dus echt een uitschieter. De batterij is twee keer zo sterk als een gemiddelde andere high-end telefoon.

    Nu kan ik mijzelf wel de uitzondering op de regel noemen als het gaat om telefoon gebruik. Bij mijn staan altijd alle features op volle pond aan. WiFi, Bluetooth, GPS, 4G zijn altijd actief. Ik synchroniseer een drietal mailboxen, maak veel gebruik van Google Music en Spotify., ben heel actief in de Chrome browser voor Duken.nl en stream YouTube video's, Google Fit is verbonden met met Android Wear horloge en navigeer met Google Maps zodra ik in de auto zit.

    Met andere woorden, mijn telefoons trekken het eind van de middag niet. Rond een uur of drie in de middag staat de batterij vaak op 10 a 20% capaciteit en mag ik weer opzoek naar een lader. Het is bijna een automatisme om mijn telefoon; zodra ik ergens binnen ben, aan te sluiten op een lader. Zowel thuis, op de werkplek als bij de familie. Mijn oog staart onbewust altijd naar die ellendige cijfertjes die steeds minder worden. 

    Maar nu...een batterij met 6080 mAh moet een stuk beter gaan toch? Jawel dat doet hij zeker. Met het zware gebruik behoud ik tot het einde van de dag nog 20 a 30% capaciteit. Dit is echt fantastisch. Eindelijk kan ik zonder problemen de telefoon vol gebruiken zonder er bij na te denken "Heb ik over een paar uur wel een lader bij de hand?" . 

    Bedankt Oukitel. Ik begrijp alleen niet waarom andere A merken dit niet doen. Het is een verademing om de hele dag zonder problemen door te komen. De gewone gebruiker gaat het met deze batterij zeker twee dagen halen. Oukitel heeft zoveel vertrouwen in zijn batterij, dat er een usb kabel is meegeleverd waarmee je een andere telefoon kunt opladen. 

    Screenshot_20170916-223600.png Screenshot_20170916-223610.png Screenshot_20170916-223635.png

    - Verder lezen: Display

     

    bewerkt door Duken

    • Bedankt 1



    Terugkoppeling

    Aanbevolen reactie

    Hmmm, hoeveel heb je hem gebruikt in die 15 uur dat hij aan stond? De batterij klinkt goed, maar, het ligt er een beetje aan hoeveel je hem gebruikt hebt voordat hij op 27% terecht gekomen is na 15 uur, ik neem aan dat je niet 15 uur met die telefoon in je hand gezeten hebt...?

    Heb je filmpjes gekeken etc? Daar ben ik eigenlijk benieuwd naar, hoeveel filmpjes en games je op de batterij kan spelen :D

    bewerkt door oʞᴉlʞ
    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    • Oud-beheerder

    Die dag heb ik twee uur genavigeerd, tethering de gehele middag aangehad. Dan gebruikt mijn vrouw en zoontje mijn databundel in de auto. Muziek streamen en veel foto's e video's gemaakt. Het was een intensieve dag, laten we het daar op houden. ;)

    Maar ook hier geldt, meten is weten.

    PC Mark komt met deze cijfers. Me andere woorden. Het toestel van 133 euro trekt het langer als het high end toestel: de Galaxy S8+ van 700 euro. 

    Screenshot_20170918-085539.png

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    • Oud-beheerder

    De accu ervaring krijgt een kleine update. S'avonds heb ik nog rond de 30 tot 45% accu capaciteit over. Briljant.

    De normale Android telefoon gebruikers verwacht ik geen twee maar misschien zelfs drie dagen te kunnen volhouden op 1 accu lading. :)

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    11 minutes ago, Duken said:

    De accu ervaring krijgt een kleine update. S'avonds heb ik nog rond de 30 tot 45% accu capaciteit over. Briljant.

    De normale Android telefoon gebruikers verwacht ik geen twee maar misschien zelfs drie dagen te kunnen volhouden op 1 accu lading. :)

    Ik zag dat ze er ook 1 hebben met 10000mAh :D

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    Voor een smartphone vind ik dit altijd een van grootste afkanppers.
    De accu is vaak razendsnel leeg. Zet Spotify op, speel ondertussen een game en een dagdeel verder is de accu leeg.
    Hopelijk vinden ze daar snel wat op. Dan hoef ik niet meer met powerbanks te slepen als ik weet dat het een drukke dag wordt.

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    Mjah, een powerbank uit china bestellen is ook niet duur, ik had eerst een 20,000mAh en al enige tijd een heel goed handbare 50,000mAh powerbank, tot nu toe red ik het daarmee, maar heb echt alleen een phone in gebruik als ik tripjes maak van een maand of meer, meestal niet eens mijn eigen phone omdat ik al enige tijd geen phone heb, vorig jaar 3 maanden op stap geweest en een telefoon geleend, met die 50,000mAh nooit zonder batterij gezeten :D

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites



    Doe je mee?

    Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

    Gast
    Voeg een reactie toe...

    ×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

    ×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


Mededelingen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...