Spring naar bijdragen
  • Bartender 3: Conclusie

    Als je ook een hekel hebt aan al die icoontjes in je menubalk, dan is Bartender 3 een geweldige app om te gebruiken. Bartender is 30 dagen gratis uit te proberen. Je kunt app via deze website downloaden.

    Een licentie kost $15. Met Bartender 3 heb je veel instelmogelijkheden.

    Je kunt zelf aangeven welke icoontjes je wel of niet wilt verbergen. De icoontjes kunnen met een simpele muisklik of sneltoets worden getoond of verborgen.

    Pluspunten:

    • Je kunt Bartender 3 30 dagen gratis uitproberen.
    • Bartender 3 is naar wens aan te passen door de vele instelmogelijkheden.
    • Het is erg simpel om icoontjes te verbergen. 
    • Wil je een bepaald icoontje of bijvoorbeeld de klok met datum wel weergeven in de menubak? Dan kun je dit instellen.
    • Is er een update beschikbaar voor een app? Dan kun je aangeven of het icoontje wel of niet getoond mag worden.
    • Mogelijkheid om sneltoetsen in te stellen.

    Minpunten:

    • Bartender 3 is alleen beschikbaar in het Engels.
    • Geen sneltoets om icoontjes van nieuw geïnstalleerde apps te verbergen of te weergeven.
    • De prijs voor een licentie kan voor sommige wat aan de hoge kant zijn.

    Cijfer: 9.8/10

    • Bedankt 1



    Terugkoppeling

    Aanbevolen reactie

    De voorkeuren van Bartender hoef je niet vaak te raadplegen. Eigenlijk alleen na installatie van Bartender en na het installeren van een nieuwe app die een icoontje in de menubalk plaatst. 

    Ondanks dat, kan het voor iemand die de Engelse taal niet goed machtig is lastig zijn om via de voorkeuren het een en ander aan te passen. Daarom vind ik het belangrijk om een punt als dit mee te nemen in de review.

    De prijs van $15 is voor een app als dit wellicht wat aan de hoge kant voor sommige mensen. Ook een punt om mee te nemen. Als ik echter voor mezelf spreek, vind ik het dit bedrag meer dan waard. Ik heb andere (gratis en goedkopere) apps geprobeerd. Maar ik miste daar bepaalde dingen of het werkte niet zoals het zou moeten werken. 

    Zelf maak ik alleen gebruik van een sneltoets om alle icoontjes weer te geven. Wat ik nog mis, is dat je via een sneltoets icoontjes van nieuw geïnstalleerde apps kunt verbergen of eventueel kunt weergeven.

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites



    Doe je mee?

    Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

    Gast
    Voeg een reactie toe...

    ×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

    ×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


Mededelingen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...