Spring naar bijdragen
  • Reeder 5: Conclusie

    Ik gebruik Reeder 5 iedere dag met veel plezier. De app werkt zoals het moet werken en is lekker snel.

    Hieronder lees je alle plus-en minpunten.

    Pluspunten:

    • Prachtig design van de app
    • Genoeg instelmogelijkheden. 
    • Donkere modus
    • Reader View 
    • Bionic Reading modus
    • Mogelijkheid om meerdere accounts toe te voegen.
    • Mogelijkheid om nieuwsartikelen toe te voegen aan de 'Read Later' lijst.
    • Mogelijkheid om te synchroniseren via iCloud
    • Mogelijkheid om de bijbehorende extensies via Safari in te schakelen

    Minpunten:

    • Geen mogelijkheid om tags toe te voegen zonder nieuwsartikel te koppelen.
    • Niet mogelijk om via de instellingen van het 'Read Later' account 'Reader View' standaard in te schakelen voor nieuwsartikelen die aan de 'Read Later' lijst zijn toegevoegd. Dit moet per nieuwsartikel worden ingeschakeld.
    • Niet mogelijk om via de instellingen van het 'Feeds' account 'Reader View' standaard in te schakelen. Dit moet per feed ingesteld worden.
    • Niet mogelijk om via het berichtencentrum een melding te krijgen bij nieuwe nieuwsartikelen.
    • Momenteel nog niet mogelijk om widgets toe te voegen. * * 
    • De app is alleen in het Engels beschikbaar. 
    • De app is niet gratis.

    * Vanaf macOS Big Sur is het mogelijk om widgets toe te voegen. Deze review is eind oktober / begin november 2020 geschreven. Op dat moment was de definitieve versie van macOS Big Sur nog niet beschikbaar.

    * Hopelijk wordt het in een toekomstige update van Reeder mogelijk zal zijn om widgets toe te voegen. Mocht dat zo zijn, dan zal de review hiermee worden uitgebreid. 

    Prijs: macOS-versie €10.99 | iPhone/iPad-versie €5.49. (November 2020)

    Cijfer: 8.5/10.

    Compatibiliteit: 

    • macOS 10.15 of hoger, 64-bit processor
    • iOS 14.0 of hoger
    • iPadOS 14.0 of hoger

    Heb je na het lezen van deze review interesse gekregen in Reeder 5? Dan is het zeker de moeite waard om de app eens te proberen. Zie daarvoor de linkjes hieronder.

    Toch niet tevreden? Dan kun je binnen 14 dagen na aanschaf van de app je geld terugvragen. Dat kan door naar deze website te gaan.

     

    • Leuk 1
    • Bedankt 1



    Terugkoppeling

    Aanbevolen reactie

    • Oud-beheerder

    Super tof! Weer een mooie review die lekker leest. Leuk dat je Duken.nl als voorbeeld hebt voor het toevoegen. Ben ook wel benieuwd hoe wij er uit zien binnen de app. Of afbeeldingen netjes doorkomen.

    Maar weer super! Complimenten @Monkie  Ik ga hem ook promoten op social media 🍻

    90s good job GIF

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    Bedankt. :) Hier en daar zal ik nog wat dingetjes aanpassen.

    Kan het kloppen dat je maar  op dit moment) 5 berichten te zien krijgt na het toevoegen van de feed? Terwijl er op de website meer nieuwsartikelen beschikbaar zijn.

    Omdat ik maar 5 nieuwsartikelen zie, en het artikel van Limewire meerdere afbeeldingen bevat en hier ook afbeeldingen mis (zie hieronder), kan ik niet nagaan of het bij andere nieuwsartikelen met meerdere afbeeldingen ook voorkomt.

    Hier werkt het prima.

    DURE.thumb.png.43fe67f151928837012881597a0a11f5.png

     

    Bij het nieuwsbericht over LimeWire mis ik toch wat afbeeldingen.

    lm.thumb.png.297e6e175b8113c7bd4b00a69f550c35.png

    De afbeeldingen onder de volgende titels zijn niet te zien:

    • Limewire-interface
    • Limewire Pro
    • Limewire.com in 2004: sneller dan Kazaa, geen spyware
    • Het einde van een tijdperk

    De afbeelding onder de titel 'Het dakterras van Limewire' is wel zichtbaar.

    bewerkt door Monkie
    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    • Oud-beheerder

    Dat de afbeeldingen binnen een artikel niet meegaan kan kloppen. De uitgelichte afbeeldingen zijn gelukkig wel goed zichtbaar.

    Het klopt dat er 5 zijn (de laatste 5). Nieuwe komen er vanzelf bij. Maar ik kan hem wellicht ook op 10 zetten :)

    thx!

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites



    Doe je mee?

    Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

    Gast
    Voeg een reactie toe...

    ×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

    ×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


Mededelingen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...