Spring naar bijdragen

10 error: unable to open


Gast charlie

Aanbevolen reactie

Gast dikkekuzzlinda

bittorrent geeft nu al een uur deze melding en gaat dus niet door met downloaden :

10 error: unable to open C://(hier mijn map waar ik hem gezet heb)

wat is dat voor een rare melding?hij hoeft die map tog niet te openen voor het downloaden :S?

en hoe moet je poorten openen?

groeten linda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

anders moet je even het torrent bestand opslaan op een locatie op je PC en dan vanaf hieruit het torrent bestand openen idpv openen in internet explorer. :woohoo:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
Gast dikkekuzzlinda

dan moet ik weer opnieuw beginnen met downloaden als ik hemn op een andere locatie zet ...ik begrijp die fout niet zo eigenlijk en ik begrijp ook niet zo goed wat je bedoeld :S

ik heb hem net afgesloten en ben weer begonnen dus ging hij eerst laden wat ik al had gedownload, maar ik kreeg toen de melding :

10 (errno 13) permission denied

ik wordt er depri van :blush:

kun je helpen!!??

groeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.

  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...