Spring naar bijdragen

vdo pn2050 gedownload, maar nu?


jimmynonose

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-05-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik heb de europese versie voor de PN2050 binnen gehaald. Ik had gehoopt dat er info file bij zou zitten hoe ik het verder op een SD zou moeten krijgen. Ik heb zowat heel google doorzocht maar kan niet echt iets vinden. Het zijn alleen maar aparte mappen, het is geen iso file of zo. De grootste map heet Europe_2007_08_NT Daarin zitten volgens mij alle systeembestanden, de ander mappen zijn de diverse talen, routes en verschillende stemmen. Heeft iemand een idee wat ik nu verder moet doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  67
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-04-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

als het goed is staat er op de SD kaart al een aantal bestanden waar een zelfde soort naam staat bijvoorbeeld:

benelux_2007_NT of Europe_2006_NT zet daar Europe_2007_08_NT bij.

als dat niet het geval is gewoon

Europe_2007_08_NT naar de SD kaart kopieren. op je vdo dayton naar instellingen gaan en dan selecteer kaart dan kies je voor Europe_2007_08_NT.

maar als het goed is staan er al zulke NT mappen. daar kun je europa gewoon naast zetten. anders even zoeken waar de andere staan.

de resterende bestanden zijn inderdaad voor geluid en dergelijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 67

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-05-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Rockitttt, hardstikke bedankt, is gewoon gelukt. Je heb mij en de vrouw des huizes zeer blij gemaakt. Wij allebei een oriëntatie vermogen van lik me vestje. We gaan een stuk geruster op weg naar Spanje. O0

Wat mij betreft kan er een slotje op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Dan doen we dat. Rockkit bedankt voor het helpen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...