Spring naar bijdragen

Nintendo DS: R4 -'Couldn't find the SD/TF card'.


huiskampjes

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-05-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ik heb een r4 kaart gekocht voor de nintendo ds van mn dochters.

Heb de software van t internet gedownload staan nu op de card.

vervolgens heb ik ,volgens mij,games gedownload maar de ds geeft aan :couldn't find _DS_menu.dat

wat doe ik verkeerd??help me please.. :( :( :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3
  • Reacties 14
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Volg dit stappenplan, zou moeten werken:

1. Je moet je game downloaden via een torrent.. Bv op http://thepiratebay.org/

2. Download het spel (hier pak ik: Mario And Sonic On the Olymic Games).. http://thepiratebay.org/tor/4018908/Mario__amp__Sonic_At_The_Olympic_Games

3. Na het download.. Heb je in de map een .NDS zitten.. JE HEBT DE ANDERE BESTANDEN NIET NODIG.. JE MOET DEZE DUS OOK NIET OP JE DS PROBEREN KRIJGEN..

4. Als je dus een R4DS hebt gekocht met zo'n micro sd kaart...van 2Gb.(ook te vinden op Sidder.nl) Dan moet je die kleine micro sd kaart in de bijgeleverde USB stick doen..

5. Dan de USB stick in de computer..

6. De .NDS bestand erop gooien..

7. En spelen maar..

Gepikt van Shahab

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

  • Bijdragen:  1.509
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-04-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Volg dit stappenplan, zou moeten werken:

1. Je moet je game downloaden via een torrent.. Bv op http://thepiratebay.org/

2. Download het spel (hier pak ik: Mario And Sonic On the Olymic Games).. http://thepiratebay.org/tor/4018908/Mario__amp__Sonic_At_The_Olympic_Games

3. Na het download.. Heb je in de map een .NDS zitten.. JE HEBT DE ANDERE BESTANDEN NIET NODIG.. JE MOET DEZE DUS OOK NIET OP JE DS PROBEREN KRIJGEN..

4. Als je dus een R4DS hebt gekocht met zo'n micro sd kaart...van 2Gb.(ook te vinden op Sidder.nl) Dan moet je die kleine micro sd kaart in de bijgeleverde USB stick doen..

5. Dan de USB stick in de computer..

6. De .NDS bestand erop gooien..

7. En spelen maar..

Heb je van mij gepakt :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,5k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ach, dat maakt ook niet uit. Op dit forum heb je geen copyrights ofzo hoor. Iedereen mag van iedereen alles pakken en kopieren (dat gaat sneller dan als je op de oorspronkelijke poster wacht), zolang je het maar niet teveel doorlinkt naar andere fora.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Volg dit stappenplan, zou moeten werken:

1. Je moet je game downloaden via een torrent.. Bv op http://thepiratebay.org/

2. Download het spel (hier pak ik: Mario And Sonic On the Olymic Games).. http://thepiratebay.org/tor/4018908/Mario__amp__Sonic_At_The_Olympic_Games

3. Na het download.. Heb je in de map een .NDS zitten.. JE HEBT DE ANDERE BESTANDEN NIET NODIG.. JE MOET DEZE DUS OOK NIET OP JE DS PROBEREN KRIJGEN..

4. Als je dus een R4DS hebt gekocht met zo'n micro sd kaart...van 2Gb.(ook te vinden op Sidder.nl) Dan moet je die kleine micro sd kaart in de bijgeleverde USB stick doen..

5. Dan de USB stick in de computer..

6. De .NDS bestand erop gooien..

7. En spelen maar..

Heb je van mij gepakt :P

Zie het bericht, je staat erin hoor jongen.  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Haha, maak er lettertype 1 van, dan is het nog duidelijker. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  1.509
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-04-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Maakt niet uit hoor :P

Is het nou gelukt bij huiskampje? :-[

Ow ja. Na stap 6 moet er nog komen:

7. Micro sd kaart er uit halen

8. Micro sd kaart in de R4

9. R4 in de DS en spelen maar (voor wie niet snapt :P)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,5k

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-05-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ja liefjes dank voor alle adviezen....

ik heb precies gedaan wat moet en nog steeds geeft de nintendo ds aan:

couldn't find_ds_menu.dat

de comp geeft aan dat alles eropstaat op de sd card. :o :o :o:D :D :D:( :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Probeer dit eens:

Download eerst van www.r4ds.com ( http://www.r4ds.com/download-en.htm )dit bestand:

'R4 v1.18 kernel 2008-4-24', en als deze er niet meer opstaat neem dan de nieuwste versie van de kernel. Als je die uitpakt krijg je een english-1.13 map. De bestanden die hierin staan (ds_menu.dat en DS_MSHL.nds en de mappen moonshl en system) zet je op je micro sd kaart.

Download nu een spel. Deze is ook een rar bestand. Open deze weer met winrar en pak het spel uit, die heeft als extensie .nds. Dat .nds bestand (bijv. mariokart.nds) zet je ook los op je microsd kaart. Dus niet in een map maar gewoon naast de vorige bestanden. Stop de microsd in je r4ds, stop deze in je DS en start deze op. Dan klik je op het smiley icoon en hoppa, kies het spel met A en knallen maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  1.509
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-04-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ligt niet daar aan!

Lees effe dit door:

Wanneer ik mijn R4DS met de Micro SD kaart in mijn Nintendo DS plaats krijg ik de foutmelding: 'Couldn't find the SD/TF card'.

Wat is er mis?

Antwoord: Plaats de SD/TF kaart voor controle in de PC, indien deze daar ook niet gelezen wordt is het zeer waarschijnlijk dat de kaart defect is. Als de kaart nog wel werkt in de computer maar niet meer in de Nintendo DS dan is het waarschijnlijk een defect in de R4DS adapter. O0

Je hebt een deefect iets. Hoogst waarschijnlijk je Micro SD kaart. Is nogal gevoelig :-[

Edit: Nu ik heb gelezen dat je Micro SD kaart het nog WEL in de PC doet. Ligt het aan je R4DS.  :( :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,5k

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-05-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

iedereen heel erg bedankt voor de hulp :peace:

inmiddels is t gelukt HOERA!! O0

nogmaals dank :-*

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Hoe is het dan gelukt? Via mijn oplossing? Dat zou mooi zijn ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  1.509
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-04-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

haha.. Ze schreven op een site van R4DS handleiding dat je kaart dan kapot is.. Nou ja.. Maar ik wil ook wel weten HOE het gelukt is.

YES FULL MEMBER :banaan:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,5k
  • 1 maand later...

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Mijn antwoord op "couldn't find_DS_menu.dat"

1. Je kunt je game downloaden via een torrent.. Bv op http://thepiratebay.org/ of gewoon van een DVD vol met gameboygames let op wel .nds bestanden.

2. Download het spel of gebruik je DVD

3. Na het download.. Heb je in de map een .NDS zitten.. JE HEBT DE ANDERE BESTANDEN NIET NODIG.. JE MOET DEZE DUS OOK NIET OP JE DS PROBEREN KRIJGEN..

4. Als je dus een R4DS hebt gekocht met zo'n micro sd kaart...van 2Gb.(ook te vinden op Sidder.nl) Dan moet je die kleine micro sd kaart in de bijgeleverde USB stick of Adapter doen..

5. Dan de USB stick of Adapter in de computer..

6. Download eerst van www.r4ds.com ( http://www.r4ds.com/download-en.htm )dit bestand:

'R4 v1.18 kernel 2008-4-24'

7. De .NDS bestanden (spellen) erop gooien..

8. Zorg dat Win RAR op je computer zit en je het gedownloade bestand 'R4 v1.18 kernel 2008-4-24' als    RAR bestand kunt zien (3 boekjes met riem).

9. Open het bestand 'R4 v1.18 kernel 2008-4-24' en plaats de 4 kleinere bestandjes op de kleine micro sd kaart welke nog steeds in de USB-stick of Adapter in je computer zit.

10. Je ziet nu 5 extra bestandjes naast/bij de .nds bestanden staan.

11. Micro sd kaart er uit halen

12. Micro sd kaart in de R4

13. R4 in de DS en spelen maar

14. En spelen maar..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

  • Bijdragen:  1.509
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-04-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Je moet niet meer in dit topic antwoorden, is zéér onbeleefd lol.

De Mods kunnen hier denk ik een slotje op doen

Eindresultaat is er toch!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,5k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.

    knabbel

    Geplaatst

    Ook voor betaling met paysfecrd
  • Recente prestatie

    • Wizzard2 heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...