Spring naar bijdragen

430 no such article


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2.728
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Hey mensen. Ik heb een probleem als ik een film wil downloaden met Alt.Binz. 0.25.0

Als ik een nzb open in alt.binz, begint hij gewoon met downloaden, en als hij dan op 100% is komt er onderin te staan:

430 no such article

(zie bijlage voor screenshot)

Mijn provider heet Online (was eerst orange volgens mij) en ik heb als server adress ingevult: news.online.nl

Wat vreemd is, is dat er na een tijdje komt te staan: connect, maar verder doet hij niks.

Kan iemand mij helpen? :-\

MVG Lajos

[verwijderd door de beheerder]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2,7k
  • Reacties 8
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  1.191
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  55

Hoi,

Hoe "oud" is het bestand dat je wilt downloaden?

De server van je provider laat meestal maar een paar dagen filmbestanden op zijn nieuwsserver staan (3 tot 5 dagen) Dit noemen we retentie. Er staat dan nog vaak wel een link naar het bestand en het lijkt ook of je aan het downloaden bent maar feitelijk gebeurt er niets.

Als je zeker wil dat je bestand goed wordt binnengehaald kun je overwegen om een payserver te nemen (eweka) deze bieden voor 7.50 euro een retentie van 120 dagen (is op basis van een prepaidsysteem).

Kwestie van aanmelden en de gegevens die je krijgt invullen in je downloadprogramma.

Marcel :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,2k

  • Bijdragen:  2.728
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Ik denk niet dat ik een payserver ga nemen. En het bestand dat ik wil downloaden is al wel langer dan 5 dagen oud, dus dan kan het wel kloppen wat u/je zegt :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2,7k

  • Bijdragen:  1.191
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  55

Hoi,

Dan kan ik je alleen nog adviseren om te zoeken naar een bestand dat "jonger" is. Dit kun je bijvoorbeeld doen via FTD of www.nzbindex.nl

Succes!  O0

Sluit ik hierbij wel dit topic.

Marcel :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,2k
  • 1 maand later...

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

op verzoek van headsh0t via msn haal ik het slot van dit topic

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  2.728
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Bedankt kaasbroodje. En btw, het probleem doet zich nogsteeds voor. Ik hoop dat iemand nog iets weet. ;)

Btw,

Wij krijgen op 17 september nieuw ADSL van Online, en dan hoop ik dat het dan is verholpen, want ik denk namelijk dat het aan de provider ligt. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2,7k

  • Bijdragen:  136
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-07-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  42

Probeer anders even Yabnews uit. daar kun je een acount voor 3 dagen krijgen geheel gratis, je hoeft alleen je naam in te vullen en je mail adres en je krijgt meteen een acountnaam en code. Kun je meteen zien of dit idd aan je provider ligt of niet. Wat ik persoonlijk wel denk. 430 is de fout code van dat hij het bestand niet kan vinden op de aangegeven server : Online dus. Zou eens gaan kijken hoeveel retentie jouwn server heeft. Ziggo AKA @Home heeft bijv. een nieuwe nieuwsserver waar mee je, zoals hun dat zelf zeggen, een 30 dagen retentie hebt. ( die heb je dus niet ) Meestal zon 3 dagen en dan houdt het op. Dit zal denk ik het zelfde zijn als bij Online, maar bind mij hierop niet vast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 136

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Probeer anders even Yabnews uit. daar kun je een acount voor 3 dagen krijgen geheel gratis, je hoeft alleen je naam in te vullen en je mail adres en je krijgt meteen een acountnaam en code. Kun je meteen zien of dit idd aan je provider ligt of niet. Wat ik persoonlijk wel denk. 430 is de fout code van dat hij het bestand niet kan vinden op de aangegeven server : Online dus. Zou eens gaan kijken hoeveel retentie jouwn server heeft. Ziggo AKA @Home heeft bijv. een nieuwe nieuwsserver waar mee je, zoals hun dat zelf zeggen, een 30 dagen retentie hebt. ( die heb je dus niet ) Meestal zon 3 dagen en dan houdt het op. Dit zal denk ik het zelfde zijn als bij Online, maar bind mij hierop niet vast.

iets meer als 5 volgens mij was het rond de 12 a 15 daggen het oudste wat ik binnen heb gehaald via ziggo was 10 daggen 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  136
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-07-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  42

Nou ja het punt is, dat Ziggo niet waar heeft gemaakt wat ze beloofd hebben, en dan hebben ze nu ook nog eens een data limiet van 20 gb. En de retentie is nog net zo ruk als in het begin  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 136

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...