Spring naar bijdragen

DS - R4 werkt niet, blijft op loading staan


kiwinasje

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-08-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hoihoi,

Ik heb een vraagje, sinds een aantal dagen hebben we een r4 gekocht, voor de nds.

Nu hebben we een probleem, ik heb alle 2 de mappen en 2 bestanden op de sd kaart gezet, zodat het kaartje het zou moeten doen. Na er een paar spellen op gezet te hebben, hebben we geprobeert de spellen te spelen met de nds, en nu het grote probleem...

... na de r4 in de ds te hebben gestopt geeft hij aan: 'loading...' en dit blijft staan, verder doet ie helemaal niks??  :(

Kan iemand mij helpen???

alvast bedankt  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-08-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hoihoi,

Ik heb een vraagje, sinds een aantal dagen hebben we een r4 gekocht, voor de nds.

Nu hebben we een probleem, ik heb alle 2 de mappen en 2 bestanden op de sd kaart gezet, zodat het kaartje het zou moeten doen. Na er een paar spellen op gezet te hebben, hebben we geprobeert de spellen te spelen met de nds, en nu het grote probleem...

... na de r4 in de ds te hebben gestopt geeft hij aan: 'loading...' en dit blijft staan, verder doet ie helemaal niks??  :(

Kan iemand mij helpen???

alvast bedankt  ;)

Same here

Als je engels kunt lezen dan kan deze site je vast verder helpen. Helaas is het probleem niet altijd op te lossen als je niet de juiste kaart hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

  • Bijdragen:  1.509
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-04-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Als je nederlands kan lezen kan je op deze site  waarhscijnlijk vinden wat je probleem is.http://r4ds.web-log.nl/ O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,5k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...