Spring naar bijdragen

Windows media player op firefox en safari


baloew

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  33
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik wissel nog wel eens van internetbrowser: safari en firefox. Alleen bij beide werkt de Windows media player plugin niet.

Er staat dat de plugin niet gevonden kan worden.

Dan druk ik op 'plugin downloaden', maar dan staat er dat het niet zo gedownload kan worden en ik naar de site moet van windows media player. Maar als ik het daar probeer te downloaden staat er dat ik het al heb   :-[ :geheim:'

Ik begrijp nu echt niet meer wat ik moet doen daarom kom ik heir voor hulp :friends:

Duss alvast bedankt

groeten baloew O0

edit: op internet exprorer doet ie het overigens wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 33
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  33
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Het is nu al 5 dagen gelden dat ik het bericht heb geplaatst weet niemand het antwoord? :-\ :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 33

  • Bijdragen:  2.568
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Probeer anders de plugin de herinstalleren of neem een andere plugin die dezelfde functie heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2,6k
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  12
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-07-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik heb dat ook gehad, toen ik pas mijn Vista had en onder FF ging werken. Met IE lukte het om uitzendinggemist te bekijken, maar met FF kreeg ik een vlak met zo'n blauw legosteentje en dan moest ik handmatig downloaden, maar dat lukte niet. Enfin weken geklungeld en toch is het opgelost en ik meen door behulp van deze site.

http://www.gratissoftwaresite.nl/tips/Windows+Media+Player+plugin+voor+Firefox+onder+Vista+en+XP

Ik hoop dat het je lukt. Succes!

Wist en weet nog niet wat plugins zijn. Want ik moest bij Flashplayer ook tig keer opnieuw plugins installeren. Dat heb ik maar gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 12

  • Bijdragen:  12
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-07-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

http://www.gratissoftwaresite.nl/tips/Onmisbare+plugins+voor+Internet+Explorer+en+Firefox

Zorg ook dat je een goede Javascript hebt.( De laatste versie) en een Flasplayer en Shockwave hoorde er ook bij als ik me goed herinner. Je kunt dat allemaal daar downloaden en checken op het zwarte schermpje of het werkt.

Met vr. gr. Wilsophie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 12

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...