Spring naar bijdragen

"Probleempje" sampling rate / virtual dub


Gast M.Stuit

Aanbevolen reactie

Halloallemaal,

Ik heb een probleempje:

Ik probeer de twee delen van een film te laden in virtual dub. Nu geeft hij bij het laden van het 1e deel al meteen een melding:

\"Virtual dub has detected an improper audio encoding in the source avi file and will rewrite the audio header with standard CBR values during processing for better compatibility. This may introduce up to 24413 ms of skew from the video stream. If this is unacceptable, decompress the entire audio stream to an uncompressed wav file and recompress with a constant bitrate encoder. (bitrate 131.8 +/- 15kbps)\"

Wanneer ik nu ok klik en probeer het tweede deel te laden (\"append\") dan geeft het programma nu een fout melding:

\"Cannot append segment, the audio stream have different sampling rates 16476.000 - 16579.000)

Kan iemand me uitleggen wat er hier verkeerd gaat? En vooral hoe ik het kan oplossen??

Mijn dank is nu al heel erg groot!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...