Spring naar bijdragen

computer start slecht op


Gast fatso

Aanbevolen reactie

Gast nummer2dj

mensen,ik heb een probleem.

Sinds dinsdag avond heb ik een storing aan mn pc en ik weet niet wat het kan wezen.Hij starte niet meer op nadat hij opnieuw moest starten om een download te activeren.

heb de hele dag lopen dubben of ik hem naar de winkel zou brengen voor reparatie maar tot dat een vriend belde die er sávonds wel even naar zou kijken.

Komt die gozer sávonds wil ik het laten zien,doet dat ding het gewoon in een keer.

vanmorgen moest ie vanwege updates opnieuw opstarten weer het zelfde probleem.....open gehaald gekeken of de stekkers en kabels vast zaten...niets aan de hand

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 16
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Gast nummer2dj

nu net weer geprobeerd moest ie gvd weer herstarten vanwege update (heb het een uur weten uit te stellen),en ja hoor wat ik al dacht weer doet ie het niet.

Hij maakt zn opstart procedure niet af,hij laat het eerste beeld zien waarin je je moederboard plaat en type ziet en daarna zie je alleen je cursor,maar gaat niet alles na lopen enz. wat kan hier aan de hand zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast nummer2dj

is het mogelijk zijn het te maken heeft met warmte.

Ik heb deze com nu net een jaar en nog niet eerder problemen gehad maar nu ik vakantie heb zit ik al bijna twee weken er achter en staat ie de heledag aan en gaat niet uit.

ik heb er in het begin zelf drie harde schijven aan toe gevoegd en twee branders,mischien dat dat teveel warmte geeft.

Want als ik hem een halve dag laat staan doet ie het in eens weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Probeer hem eens op een andere stop contact. Wel een vaste in huis dus geen stekker blok. Als hij het dan doet sluit dan je toestenbord aan. Kijken of hij dan aangaat. Zoja dan de muis.. etc etc etc :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
Gast nummer2dj

ik ben er achter dat het niets met warmte te maken heeft.heb hem vanmorgen geprobeert en deed niets.

OOk op een ander stopcontact deed hij nietsik kan nog gaan proberen met dat batterijtje maar die is net als de com nog maar een jaar oud dus denk niet dat het daar aan ligt.

maar tot zo ver bedankt

ik sta open voor verdere sugesties

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

nummer2dj schreef:

ik ben er achter dat het niets met warmte te maken heeft.heb hem vanmorgen geprobeert en deed niets.

OOk op een ander stopcontact deed hij nietsik kan nog gaan proberen met dat batterijtje maar die is net als de com nog maar een jaar oud dus denk niet dat het daar aan ligt.

maar tot zo ver bedankt

ik sta open voor verdere sugesties

waarschijnlijk iets mis met je voeding, nieuwe voeding in (laten) zetten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast nummer1dj

probleem is opgelost,was gelukkig niet mijn fout.....pfffff.

maat van me kwam langs en heeft mn bios geupdate,de oorzaak was mn nieuwe kvm switch die ik die dag had gekocht.

klingt mij niet echt helemaal logisch maar het is toch echt zo.

mn kom is nog maar een jaar oud dus leek het mij niet echt iets waar je bij stil zou staan.

GELUKKIG IK BEN WEER HELEMAAL DE OUDE.

bedankt allemaal :silly:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

sebasjuh2 schreef:

DukeN schreef:

Probeer hem eens op een andere stop contact. Wel een vaste in huis dus geen stekker blok. Als hij het dan doet sluit dan je toestenbord aan. Kijken of hij dan aangaat. Zoja dan de muis.. etc etc etc :)

Lol jer heb je gezopen ofzo :laugh:

Hij gaat toch nog aan alleen hangt hij met opstarten begrijp ik :kiss:

Wat je kan proberen is de zijkant van je kast eraf halen en kijken of hij dan wat stabieler loopt en of de problemen dan wegzijn.

ja de zijkant eraf zagen!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

denven schreef:

sebasjuh2 schreef:

DukeN schreef:

Probeer hem eens op een andere stop contact. Wel een vaste in huis dus geen stekker blok. Als hij het dan doet sluit dan je toestenbord aan. Kijken of hij dan aangaat. Zoja dan de muis.. etc etc etc :)

Lol jer heb je gezopen ofzo :laugh:

Hij gaat toch nog aan alleen hangt hij met opstarten begrijp ik :kiss:

Wat je kan proberen is de zijkant van je kast eraf halen en kijken of hij dan wat stabieler loopt en of de problemen dan wegzijn.

ja de zijkant eraf zagen!!!

lol :lol:

ik ben meestal bang om mn bios te flashen (updaten)

als het fout gaat kan je niks meer met je mobo. :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

quistler schreef:

vroeger in mijn tijd :laugh:

toen was t nog een kunst om de bios goed te flashen. ;)

LOL en hoe oud ben jij dan?! :laugh: :laugh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

maare eff op mijn pc.

als ik afsluit, dan blijft ie vasstaan op windows word nu afgesloten, en dan blijft mijn pc daar op staan, okal wacht ik een half uur.

watser aan de hand?

greetz ne0n

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

DukeN schreef:

quistler schreef:

vroeger in mijn tijd :laugh:

toen was t nog een kunst om de bios goed te flashen. ;)

LOL en hoe oud ben jij dan?! :laugh: :laugh:

16 jaar :)

maar ik deed t al vanaf mn 4e :woohoo:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Whahaha maniak :laugh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...