Spring naar bijdragen

.bin/.cue/iso branden


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb op mijn computer een .bin en een .cue bestand van een film. Ik heb deze ook omgezet naar iso, omdat het allemaal niet wilde lukken.

Ah fijn, ik wil dus of wel die .bin file OF die ISO file branden om het op mijn DVD-speler (met DIVX ondersteuning) te kijken.

Nu heb ik een NEC DVD RW _ND3540A, NERO 7.0 met alle plug-ins. Het branden van een image file zou dus eenvoudig moeten zijn. Alles gaat goed, tot ik zeg BURN. Welke CD ik er ook in prop, hij blijft zeuren om een CD-R.

Met een CD-R brandt ie het wel, maar kan ik het weer niet afkijken op mijn DVD speler.

Ik heb het dus ook geprobeerd met een DVD+RW (4x) en een DVD-R (1x-8x compattible) maar dan blijft ie een CD-R vragen.

Wat kan het probleem zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Jep je hebt ook een image van een CD en moet je hem ook op een CD branden. HEt is helaas niet anders :kiss:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ok, maar dan kan ik het dus sowieso niet op mijn DVD speler afspelen?

Of sterker nog, al dit soort type films, in iso/bin formaat kan je dus niet op je DVD speler afspelen?

Als dat zo is, waarom worden ze dan zo massaal als dit type bestand gedownload? Of kan je dit type ook weer omzetten naar een ander bestand wat je DVD speler wel kan lezen?

Mijn DVD speler herkent het namelijk wel als een VCD, maar afspelen doet ie niet.

Of ligt dat weer aan de codering?

Ik ga maar weer lid worden van de videotheek, vrees ik :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Waarschijnlijk heb je een svcd. Wat voor type bestanden zitten er dan in de image?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ZIt nu achter een andere computer, maar ik ik heb dus een .bin en .cue file. Die .cue is als ik het goed begrijp de image.

Is dat de info die je nodig hebt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...