Spring naar bijdragen

gedownloade ps2 game afspelen op ps2


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  20
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo

Ik heb een spel gedownload op bittorent nu heb ik die uitgepakt en via dvd decrypter gebrand.

Nu heb ik de memor 32 in de playstation gedaan en het spel erin. nu speelt hi de dvd niet eens af.... ik krijg alleen een zwart beeld zonder een spelletje. weet iemand hoe ik dit verhelp?? (ik heb gewoon op lage snelheid gebrand. )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 20
  • Reacties 7
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Download of kopieer een .iso en patch deze met de MementoDiscPatcher voor je deze op DVD-R brand.  ( dus op MementoDiscPatcher klikken en ISO inladen)

Plaats de Memor32 in de PS2 en plaats het gepatchte gebrande spel in de dvd drive. En spelen maar!  ( het beste is nadat je de memor32 in de ps2 te hebben gezet en de spel erin de ps2 opnieuw opstarten zodat die het 100% zeker pakt)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 11

  • Bijdragen:  20
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

bedankt.

Het hielp. nu heb ik via een andere site mijn memor32 geinstalleert en heb hem toen geprobeert gepacht en wel.

Toen moest ik R1 ingedrukt hoeden en dan kreeg je een menu. Dat klopt want heb nu alles gedaan en krijg dat menu het enige is dat het beeld dan wit blijft maar dat komt omdat ik de dvd+r heb en ik ga even -R halen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 20

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Toen moest ik R1 ingedrukt hoeden en dan kreeg je een menu

Wanneer moet je R1 indrukken, want dat zegt met niets?!

Heb je de onderstaande volgorde aangehouden:

De volgorde om de memor32 in werking te krijgen:

Plaats de Memor32 in de PS2 en formatteer deze zoals een gewone memorykaart.  ( dus zonder een spel in de ps2 te hebben de memor32 erin zetten en formateren)

2. Installeer de software op de memorykaart (stuur me een PM als je die niet hebt)

3. Sluit de Memor32 aan op de pc met een USB kabel en gebruik de MementoFW software om de Memor32 te programmeren. ( dus als je op MementoFW geklikt hebt daarna op UPDATE klikken en als die zegt succes dan is het klaar)

4. Download of kopieer een .iso en patch deze met de MementoDiscPatcher voor je deze op DVD-R brand.  ( dus op MementoDiscPatcher klikken en ISO inladen)

5. Plaats de Memor32 in de PS2 en plaats het gepatchte gebrande spel in de dvd drive. En spelen maar!  ( het beste is nadat je de memor32 in de ps2 te hebben gezet en de spel erin de ps2 opnieuw opstarten dat die het 100% zeker pakt)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 11

  • Bijdragen:  20
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hey bruce kijk eens op deze site

http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/704910

Hier staat het ook met dat R1 enz.

Nog 1 probleem  :D :D :D kan het zijn dat je dvd drive geen -R leest??

Groet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 20

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hé bedankt voor je tip van die R1

Ik had al drie x een spel gedownload en gebrand maar ik kreeg steeds een melding dat er "regio problemen" waren.

Na het opstarten met R1 gaat het wel goed ............  O0  ;D 

Het kan wel eens zijn dat je DVD-brander niet overweg kan met R-

Welk merk/type heb je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 11

  • Bijdragen:  20
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hey

Graag gedaan bruce gameze man.

Ik heb even een screenshot voor je gemaakt zodat je dat even kunt bekijken. Ik word er echt gek van :D heb ik eindelijk een memor32 kan mijn pc het niet  :-[............

[verwijderd door de beheerder]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 20
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

let trouwens ff op, niet alle games kan je spelen met Memento, beter kan je ESR toevoegen met je savegamemanager, nu doet zelfs singstar het!, zie:  http://psx-scene.com/forums/freevast/58441-esr-public-beta.html. Installeer 9b en gebruik de diskpatcher :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    "Belangrijke Tip" Het is belangrijk om voorzichtig te zijn bij het kopen van tweedehands Nintendo Switch-games. Er is een nieuw apparaat op de markt dat het kopiëren van Switch-games eenvoudiger maakt, en Nintendo kan je Switch mogelijk blokkeren als straf. ROM's en emulators zijn al geruime tijd een zorg voor Nintendo, en het bedrijf heeft actie ondernomen tegen piraterij.  Voorheen waren ROM's echter geen exacte replica's omdat ze geen digitaal echtheidscertificaat hadden. Met de komst van de MiG Switch Card en de mogelijkheid om met een Switch Dumper ROM's op een microSD-kaart te zetten, is het nu mogelijk om exacte kopieën van games te maken, inclusief het Nintendo-certificaat. Nintendo kan via internetverbindingen de unieke codes van games identificeren en als ze zien dat meerdere spelers hetzelfde unieke nummer gebruiken, kunnen ze actie ondernemen, zoals het blokkeren van de betreffende Switch. Het is belangrijk op te merken dat als je per ongeluk een gekloonde Nintendo Switch-game koopt of uitleent aan iemand die de game kopieert, je mogelijk het slachtoffer kunt worden van het blokkeren van je Switch door Nintendo. Hoewel dit een risico is dat vooral van toepassing is op mensen die kopiëren of illegale kopieën gebruiken, is het raadzaam om voorzichtig te zijn bij het kopen van tweedehands games, zelfs bij betrouwbare winkels.

    Drifter

    Geplaatst

    Je zou even kunnen kijken wat er gebeurt als je de Windows codec download die je kan vinden onder deze link.

    Mafketel

    Geplaatst

    Mss een andere versie van de anime/film te zoeken?  Vermoed dat de manier van encoding hier het probleem is.  Ik weet niet wat de volledige bestandsnaam is van de anine/film..   
  • Recente prestatie

    • mldekker heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...