Spring naar bijdragen

forum


Gast goldy

Aanbevolen reactie

Hallo allemaal.

mijn complimenten aan de site van duken.nl

alles wordt echt duidelijk uitgelegt.

mijn vraag is of jullie ook het programma exeem duidelijk gaan uitleggen op de site.

en wat vinden jullie van exeem.

zal dit echt de opvolger worden van suprnova.org of valt dit programma jullie nog erg tegen.

nu nog een opmerking over het forum.

ik zelf vind het forum nogal onoverzichtelijk vergeleken met vroeger.

blijft dit zo of zijn jullie nog druk bezig?

verder niks anders dan lof over jullie hoor.

ik weet dat het allemaal veel werk is maar het forum van vroeger vond ik toch wat beter en makkelijker

en is het misschien een idee dat als er gereageert is op iemands vraag dat diegene dan een e-mail krijgt dat er is gereageert op diegene zijn vraag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

ik hoor niet bij het team dus voor je meeste vragen heb ik geen antwoord,

maar dat je per e-mail word geinformeerd is geloof ik al af, als je iets intikt om te posten zie je onderein:

\"markeer dit vakje om op de hoogte gehouden te worden van reacties\"

of het werkt geen id, maar het vakje is er teminste al

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Hoi Goldy,

bedankt voor het compliment. Erg leuk om te horen! B) Maar ik ben momenteel nog niet zo tevreden over exeem. Dit wegens de snelheid, moet er trouwens ook een keer goed naar kijken omdat toch heel veel mensen het al gebruiken.

Je hebt gelijk over het forum maar het probleem was dat je voor het oude forum je weer apart moest registeren en dat het niet goed liep. Dit forum loopt al een stuk beter en je kan gewoon je duken.nl account gebruiken. Ik ben nog bezig met het overzicht. Zoek namelijk een goede template... maar je houd het nog wel even vol toch? ;)

De optie die muis vertelt over het reageren is inderdaad correct. Dus dat kan :silly:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Hou er rekening mee dat exeem nog in de beta fase verkeerd.

Wel kan je zien dat er rond de 25000 users online zijn en 6TB geschared wordt, dit is natuurlijk veeels te weinig om zo\'n programma goed te laten draaien. Ik denk dat suprnova te laat is gekomen met de beta release, veel mensen die op het voormalige suprnova kwamen hebben ondertussen al een andere site gevonden en zullen eXeem dus ook niet gaan gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

TijN schreef:

Hou er rekening mee dat exeem nog in de beta fase verkeerd.

Wel kan je zien dat er rond de 25000 users online zijn en 6TB geschared wordt, dit is natuurlijk veeels te weinig om zo\'n programma goed te laten draaien. Ik denk dat suprnova te laat is gekomen met de beta release, veel mensen die op het voormalige suprnova kwamen hebben ondertussen al een andere site gevonden en zullen eXeem dus ook niet gaan gebruiken.

wat vinden jullie de beste vervanger voor suprnova.

ik heb al geprobeert om te downloaden via nieuwsgroepen(newsbin)

maar mijn bandbreedte is maar max30kb/sec.

ik zit bij wanadoo en deze geeft niet meer.

en op kazaa zitten te veel virussen en te veel nep bestanden vind ik.

en bij e-mule vind ik alles nogal langzaam gaan.

wat dat betrefd mis ik suprnova echt wel.

hier had ik altijd perfecte downloads met perfecte snelheden.

wat is jullie alternatief geworden waar jukllie tevreden mee zijn?

en muis,bedankt voor je tip.

had die optie over het hoofd gezien.

deze optie vind ik een geweldige stap voorwaards.

hoef je teminste niet steede te kijken of er gereageerd is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Ik zit nu bij verschillende zogenaamde \'closed community sites\'. Hier behaal je bijna altijd wel goede download snelheden, hier staat echter tegenover dat je ook moet uploaden en niet een dl/ul ratio onder de .5 oid mag hebben. Nog een nadeel hiervan is dat er niet heel veel aanbod is, maar de meeste nieuwe films komen wel een keer voorbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...