Spring naar bijdragen

melding: "overschakelen op legitieme office" (opgelost)


arnem10

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  113
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Sinds ik office-live add-in heb geïnstalleerd krijg ik de volgende melding. Weet iemand hoe ik dit ongedaan kan maken zonder office helemaal opnieuw te downloaden.

Alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 113
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hier is een oplossing die bij mij werkte. Eerst en vooral ff mijn ongenoegen uitdrukken over het feit dat ieder forum een registratie verwacht. Mensen met een oplossing zullen deze minder snel delen als ze hiervoor van alle prul moeten invullen. Hier registreren leek mij t simpelste dus daarom hier ook t antwoord (Het is een veelgestelde vraag op forums).

In je map System 32 onder windows vind je een bestandje WGAtray.exe (je ziet ook het symbooltje dat anders rechtsonderaan je scherm staat). Deze definitief verwijderen en je bent er vanaf. Zo was het bij mij, ik heb niet genoeg kennis v pc's om te zeggen of dit bij iedereen zal werken maar ik denk v wel.

Graag even laten weten of dit heeft geholpen zodat anderen ook iets aan deze informatie hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 6

  • Bijdragen:  113
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

bedankt voor de snelle reactie, het werkt perfect !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 113

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

Mooi. Slotje :).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...