Spring naar bijdragen

geen ondertiteling


Gast steropor

Aanbevolen reactie

Medegebruikers

Ik heb voor het eerst eens getracht een dvd film te downloaden.

Heb de dvd \"die another day \" gedownload via Grabit.. Had wat problemen met bestanden. Ik heb de film nu keurig op schijf. Ik kan ook aanklikken dat ik de Nederlandse ondertiteling wil maar als de film start ziet het er gelikt uit, de geluidseffecten zijn ok maar geen ondertiteling. Wat is er fout gegaan evt met downloaden en/of wat doe ik fout.

Pege

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

En jullie uitleg over over een ondertiteling in de dvd branden. Met subsync en wat andere programmatjes is daar iets mee te vogelen? Het is maar een wilde gok hoor.

Pege

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Duidelijk. Die laatste zin is nou niet bepaald het antwoord waar je als beginnend downloader op zit te wachten, maar ik begrijp je volledig. Toch bedankt voor je reacties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

sebasjuh2 schreef:

pege schreef:

Duidelijk. Die laatste zin is nou niet bepaald het antwoord waar je als beginnend downloader op zit te wachten, maar ik begrijp je volledig. Toch bedankt voor je reacties.

Je wordt natuurlijk ook niet in 1dag computerdeskundige he ;)

Jij al helemaal niet :laugh: :laugh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.

  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...