Spring naar bijdragen

WoW


Deamon

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  69
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-07-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

okee ik vraag het hier maar ff ik heb gemerkt dat veel mensen graag wow willen spelen maar toch de portomonee niet willen gebruiken dus ik zou jullie graag willen vertellen hoe je het gratis speelt maar ik weet niet of dat mag op deze site :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 69
  • Reacties 8
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

ik speel het al, maar ik zou wel over willen stappen, maar ja, Game Card loopt nog tot over 1.9 maanden, net gekocht.

Ik zou wel willen meehelpen, en met mij nog wel anderen die wat van PHP afweten. Dat zou ik iig eerst ff moeten vragen.

Laat het me weten op email: tombiersteker@hotmail.com of voeg me maar toe op MSN: wederom tombiersteker@hotmail.com.

Ik hoor het nog wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

en dan nog wat...

ik weet dat op www.wow-status.net je servers kan uitkiezen, maarjah, wil je zelf een server maken of alleen maar uitleggen hoe het werkt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

waarom niet wasbeertje ?

het heb wel wat te maken met computers toch :P, en hier word ook uitgelegt hoe je illigale muziek/film en software kan downloaden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

ocram schreef:

waarom niet wasbeertje ?

het heb wel wat te maken met computers toch :P, en hier word ook uitgelegt hoe je illigale muziek/film en software kan downloaden.

eeej dit is fout... downloaden is niet illegaal... en wasbeertje vertel dat is over die wow servers :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

lol sry duken :P, ik bedoelde alleen te zeggen dat deze site ontworpen is om \"legaal\" te download/backups te maken maar het word ook gebruikt om illigaal te downloaden :P met serials enzo maak je ook weinig problemen, dus ik d8 dit kan oowk wil :)

maarreee downloaden van software en games is wel illigaal ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...