Spring naar bijdragen

World of Warcraft: Wotlk installatie error


Valcorb

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27
  • Was actief op:  Android

Hallo,

Kan iemand mij helpen? Ik zou graag Wotlk willen installeren op mijn computer (is niet van cd, maar van de officiële download van de officiële Blizzard website) maar ik krijg deze error:

The installer was unable to read the file "C:\Program Files\Common Files\Blizzard Entertainment\World of Warcraft Installer\Installer Tome 4.mpq". This error may be caused by problems with the media or drive at C:\--for example, a scratched or dirty CD-ROM/DVD-ROM, hard drive corruption, or a networking problem while downloading the installer. (The data being read was "MPQs-2\LichKing common\unconditional\Data#lichking.MPQ\World\maps\Northrend\Northrend_35_25.adt", and the error code was 8.) If this problem persists, please contact Blizzard Technical Support. (Converter::Load)

Kan iemand mij helpen? Het is voor de PTR op scapegaming

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 1k
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...