Spring naar bijdragen

1 film in 2 delen en 1 srt file (opgelost)


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  123
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  403
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-02-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi allemaal.

Ik heb uit een westernpack enkele films gedownload,maar nu bestaat elke film uit 2 delen ( om een of andere reden met shrink gedeeld of zo.

Voor te ondertitelen heb ik echter maar 1 aaneengesloten srt file. Nu dacht ik; Ik zet in het eerste filmdeel de begintitel synchroon. save de subs. Start subsync weer op met dezelfde subs,maar nu met het tweede deel en zet daar de laatste sub synchroon en dan zal allaes kloppen. Mar dat was niet waar.

Ook bij het eerste deel de eerste titel gelijk zetten en ergens in het midden ( bij het eind van het eerste deel) de darbij horende titel gelijkzetten gaat niet,omdat subsync uitgaat van het eind van de film.

Ik heb dan 45 minuten verschil.

De film met met.convert x samenvoegen,converteren en opslaan gaat ook niet,omdat ik hem dan niet in subsync kan laden.

Het enige dat ik nog weet is om vanaf het begin,titel voor titel handmatig gelijk te zetten. Ik ben er aan begonnen,maar het is een onbegonnen karwei en ben ik mee gestopt.

Weet iemand van jullie raad? Een of andere werkwijze. Of inderdaad converteren en er dan weer een bestand van maken dat subsync accepteert???

Maakt niet uit.Als het maar lukt.

Ik ben benieuwd en alvast erg bedankt.

Sjako.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 123
  • Reacties 7
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

Je zult de 2 avi bestanden aan elkaar moeten zetten: http://www.weethet.nl/dutch/video_mergeavis.php

Daarna het avi bestand en je srt bestand in subsync laden, de boel synchroon laten lopen en dan eventueel als avi branden of omzetten naar dvd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

  • Bijdragen:  123
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  403
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-02-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bedankt. Heb eindelijk de juiste oude versie waar het mee moet gaan te pakken. Toen lukte het niet omdat ik de xvid codec miste. Die heb ik nu ook,maar nu heeft hij weer peoblemen met de audio zegt hij en daar kan ik niks van vinden.

Hoe moet dat nu?

Als dit niet lukt,kan ik natuurlijk met convertx2dvd de 2 delen samen converteren. Maar dat bestand kan ik niet in subsync laden.

Is er hiervoor mischien een progamma waar ik er weer een avi bestand van kan maken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 123

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

Welke melding krijg je precies m.b.t. het geluid?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

  • Bijdragen:  123
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  403
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-02-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

dat hij een audio codec of nodig heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 123

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

Om uit te vinden welke geluidscodec je nodig hebt, moet je de film in VirtualDub openen. Ga nu naar "File -> File Information..."

Je ziet hier bij Audio stream, bij Compression de audiocodec staan. Deze codec heb je dus nodig om het geluid af te kunnen spelen.

Je kunt ook het programma Gspot downloaden, je film inladen en dan kijken welke codec benodigd is voor je audio. Deze vervolgens via Google opzoeken, downloaden en installeren.

Gspot: http://www.weethet.nl/dutch/video_which_codecs_gspot.php

Hier vind je ook nadere info.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

  • Bijdragen:  123
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  403
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-02-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bedankt. Het is gelukt.

Sjako.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 123

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

Mooi, gefeliciteerd  O0.

--Slotje--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...