Spring naar bijdragen

tomb raider


Gast larissa1324117163

Aanbevolen reactie

Gast deadninja0

hallo

ik heb net de film tomb raider (1) gedownload, maar ik kan geen ondertiteling voor deze film vinden... zou iemand deze voor mij kunnen op zoeken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 29
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Gast deadninja0

oke, dat heb ik allemaal gedaan en zo maar nu zit ik met nog een probleem...

bij stap 4 kan ik mijn film niet laden omdat ie geen geldig wmv of zoiets heeft...

couldn\'t locate decompressor for format \"div3\"

(microsoft high speed mpeg 4 v3 [hack divx low motion])

virtual dub requires a video for windows(vfw) compitable codec to decompress video. directshow codes such as those used by windows media player are not suitable

en als ik dan filters,add wil doen staat er geen textsub 2.23 tussen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

het lijkt erop dat je niet de juiste codecs hebt. Heb je deze al geinstalleerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
Gast deadninja0

zou iemand kunnen vertellen wat ik nu moet doen, want ik heb wat oude posts enz. doorgelezen en zo te zien zijn hier dan heel veel mensen mee geholpen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

omdat wij geen robots zijn die 24/7 zitten te F5\'en. Soms kan het enkele uren/dagen duren voordat er antwoord is, en als je daar niet op wilt wachten moet je geen vragen gaan stellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast deadninja0

oke, sorry dan.... :blush:

maar nu weet ik nog steeds niet wat ik moet doen, en je moet maar bijvoorbeeld eens kijken onder het stukje van brand ondertiteling in je film, bij reacties hoeveel dezelfde vraag wel niet hebben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

http://www.duken.nl/content/view/70/50/ ik citeer :

Nu moet je Virtual Dup installeren

Daarna moet je VobSub installeren en daarvan alleen het textsub filter (wel in de zelfde directory als VDUP). Is dit allemaal gebeurt dan ga je naar de directory waar het geinstalleerd is en open je het bestand AuxSetup.exe

heb je dat al gedaan ? als je dat gedaan hebt staat textsub wel tussen die filters.

woohoo, 200ste bericht :woohoo:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast deadninja0

volgens mij kan dat niet hoor want het is een film die bij het downloaden 700 mb groot was... en door het ondertitelen is er 16!!! GB bijgekomen.

ik heb hem ook proberen af te spelen met vlc media player maar dat werkt ook niet :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...