Spring naar bijdragen

Geen verbinding met internet


Gast schildertje

Aanbevolen reactie

Zit vanaf gisteren met een probleem.

Steeds als ik Azureus aan heb staan kan ik het internet niet meer op. Als ik Azureus daarna afsluit kan ik pas na 15/20 minuten het internet weer op. Gebruik Azureus al denk 7 maanden en nooit een probleem gehad. Vandaag kon het nog gekker, kreeg Azureus ook nog kuren. Gaf steeds aan dat de schijf vol zat. Eeen externe schijf met nog 110 gb vrij? Iemand een idee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 11
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Zag op een andere site dat iemand er gisteren ook last van had, gaven daar als antwoord dat het aan het aantal peers waar je mee verbonden bent ligt, zou dat kunnen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

mensen ik had het zelfde probleem had ik al in een andere topic aangegeven maar die heeft duken gesloten.

ik heb ook de oplossing voor het probleem. ik heb nu minder tijd ik zal u later op de avond de volledige oplossing geven die bij mij werkte :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Om beter gebruik te kunnen maken van Azureus en het internet moet je een aantal handelingen doen:

Zorgen dat je netwerkkaart de laatste juiste drivers hebben

En een aantal instellingen in azureus.

Als je een poort selecteerd zorg dan altijd ervoor dat Azureus de status Ok! aan de poort geeft.

Stel je maximum upload in:

Dat kun je doen door rechts onder in beeld in Azureus met de rechtermuis knop op upload klikken en dan de gewenste upload snelheid selecteren.

Let wel Op!!

De upload snelheid kan van invloed zijn op je download snelheid overdag heb ik dus me upload lager staan omdat ik wil kunnen internetten en savonds als ik naar bed ga gooi ik de upload op volledig.

Dan kan ik dus niet internetten omdat dat dan veel te traag gaat maar mijn downloads gaan dan ook sneller.

Maar om overdag te kunnen internetten met Azureus aan moet je de snelheid wat lager houden.

Dit zul je zelf moeten testen omdat dat per internet verbinding veel kan schelen.

Let wel op!

Bij een te lage upload snelheid heb je kans ( ik heb dat zelf gemerkt ) dat Azureus je internet eruit gooit. Je msn val uit je kan geen pagina\'s meer vinden en je downloads stoppen ermee. De enige optie is dan pc rebooten en opnieuw proberen. Maar ik heb zelf een 6Mbit lijn thuis en kan overdag met een 20KB upload redelijk internetten.

Oook instellingen in Azureus zelf kan van belang zijn.

Je moet het aantal maximum connecties per torrent veranderen. Die staat standaart vrij hoog die moet je ongeveer op 30 zetten.

Deze optie kun je vinden bij configuratie -> overdracht.

Zie je deze optie hier niet staan doe dan dit:

Start de configuratie wizzard opnieuw en kies bij Use Proficiency voor advanced de andere instelling behoud hij dus klik op volgende volgende enz om de configuratie af te maken.

Als dit gedaan is kun je wel de optie connecties per torrent zien.

hopelijk kunnen jullie hiermee wel weer normaal internetten en veel meer komen posten op duken :laugh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Impy Impy Impy is ok! :laugh: :laugh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...