Spring naar bijdragen

Snelheidsvariatie in downloaden


Gast jackviss

Aanbevolen reactie

Hallo,

ik heb een versatel adsl abonnement 2048/512.

als ik in Grabit een dvd download is er steeds een variatie in de downloadsnelheid. soms staat het boven de 200 en dan zakt het weer terug naar 25 of 30. Dit in dezelfde dvd-download, dus download ik eerst op 200 (bijv. 10 minuten) en dan zonder enige aanwijsbare reden zakt de snelheid naar bijv. 20.

Dit mijn snelheid in speedtest.nl:

211.3 KByte/sec

(=1690 kbps)

weet iemand van jullie hoe dit komt en of ik daar iets aan kan doen.

Alvast bedankt van een beginend downloader. Groetjes Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Heb je dit alleen met grabit of ook met andere programmas? Lijkt wel alsof je provider de newsserver download dan verlaagt. Heel apart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Ik heb alleen Grabit geprobeerd. Welke raad jij aan te proberen/gebruiken? Voorheen gebruikte ik Agent (forté) maar daar moest ik alle groepen eerst downloaden om uberhaupt te zien wat er in de groepen stond. Het mooie van grabit vind ik dat je direct kan zoeken en selecteren en hij begint meteen te downloaden. Grabit is erg gebruikersvriendelijk, maar als jij een betere weet, graag. Alvast bedankt voor de moeite,

Gr. Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Zelf gebruik ik ook grabit. Is namelijk ook gratis. Maar jou probleem heb ik zelf niet meegemaakt en nog nooit van gehoort. Heel apart :side:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 2 maanden later...

Dat heb ik dus ook. zie mijn vraag ( pege d.d. 22-07-05 ) ik heb 4 megabit en kom niet boven de 47 kb/s uit met Grabbit. Volgens wanadoo ligt het echt aan de nieuwgroepen. Die blokken af. Maar als ik het antwoord van Duken op jou vraag zie heeft hij er geen last van en gebruikt ook Grabit. Ben jij er al uit hoe het zit?? Schiet mij maar in een condoom.

Pege

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.

  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...