Spring naar bijdragen

No-cd crack King Kong the game


Gast the fish

Aanbevolen reactie

Ik heb dus King Kong the game gedownload ;), succesvol geïnstaleert maar nu vind ik geen cd-crack of image om het te kunnen spelen :(, op gamecopyworld heb ik een bestand gedownload maar daar zeggen ze: \"Create a CD-Image of CD#1 using Alcohol 120%.\":blink: maar het is een gedownloaded versie ik heb helemaal geen cd1 ervan. Zou iemand me hiermee kunnen helpen? Bij voorbaat dank, B)

Pieterjan :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie
  • 2 weken later...
Gast MMarchal

ik merk dat king kong nog al beveiligt is..

ik zelf heb alles gedaan wat ik maar kon en uit eindelijk lukte het mij maar niet op de manier hoe iedereen het zegt..

down alc 120%

down daemon 4 ( of nog hoger)

down NOCD patch van gamecopy world

oke dit moet je doen..

de nocd patch moet je met alcohol 120 naar een eige image maken.

sla hem op en voeg deze toe aan je cd 1 van het spel en speel het dan af met daemon.

je kan ook 2 ccd/dvd drivers maken bij daemon en cd/dvd 1 doe je cd 1 van het spel en nr 2 doe je de crack die je met alcohol12% zelf heb gemaakt.. lees boven hoe..

unplug je cd driven van je pc.. en je kan spellen :D ik zelf heb de laaste versie van daemon.. en niet nr 4.

ik hooop dat het een beetje duidelijk is want ben niet zo een computer exper..!

als er nog vragen zijn voeg me maar toe op msn M.Marchal@hotmail.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast darkne0n

dit is volgens mij bijna niet te doen. Er zit ongeveer dezelfde beveiliging op als bij de nieuwste prince of persia... Het zit um in het gekloot met je stekkertjes van de cd..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...