Spring naar bijdragen

foto's die niet worden weergegeven


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  13
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Stel, iemand mailt mij een foto, maar het enige wat ik zie is een wit vlak met een rood kruisje. :ermm:

1. Hoe komt dit? Is het bestand op een verkeerde manier ge-attatcht?

2. Belangrijker: is er een manier om die foto toch te zien te krijgen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 13
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Dit heb ik ook al vaaker gehad,

Het kan ook zijn dat je mailbox te klein is of te vol...

en geduld hebben met het binnenhalen van de foto\'s ! :laugh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

ik heb net een computerbald gelezen en daar stonnd dit probleem ook in, het ligt niet aan jou pc ofzo, het ligt aan de instellingen van de gene die je mailt.

het volgende stond er:

U klunt dit probleem niet oplossen omdat het veroorzaakt wordt door een verkeerde instelling in de e-mailtoepassing van de afzender, waarschijnlijk Outlook Express. Deze verkeerde instelling zorgt ervoor dat OE een hyperlink naar het plaatje stuurt, in plaats van het plaatje zelf. Een link is geen probleem als het plaatje op een website staat, maar een link naar een bestand op de computer van de afzender kan niet getoond worden op de pc van de ontvanger.

Om het probleem op te lossen, dient u degene die u dergelijks mails stuurt in te lichten en de volgende handelingen te laten uitvoeren: start OE en ga vervolgens naar Tools/options. Klik op het tabblad Send. Onder het kopje Mail Sending Format selecteert u HTML Settings. Zet een vinkje voor het vakje Send Pictures with Messages en sluit af met OK

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...