Spring naar bijdragen

norton 2006 probleem


Gast gabberterreur

Aanbevolen reactie

Gast opelmantagek

hoi ik had norton internet security 2006 gedownload en geinstaleerd en met de instucties die er bij zaten geactiveerd op een inbelverbinding.. maar sinds vandaag werk hij opeens niet meer en zegt dat mijn abbonement is verlopen dit omdat er waarschijnlijk in liveupdate een update bij isgekomen die de crack serials onbruikbaar maakt. ik moet nu dus een nieuwe productsleutel hebben om hem opnieuw te kunnen activeren.. wie kan mij hier aan helpen en erkend ook dit probleem. denk dat er veel mensen zijn die norton nu ook niet meer kunnen gebruiken :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

damnit idd ik heb er ook last van:evil: (piep) norton

volgens mij heeft dit toch te maken met de expirience tijd want heb norton vandaag 30 dagen. en de registratie met allemaal nullen werkt ook niet meer:evil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

lol :P op deze pc heb ik levenslange updates , kwestie van 1 bestandje vervangen van 2kb :P. als iemand hem nodig heeft, stuur maar een persoonlijk berichtje dan mail ik heb wel.

:lol: :lol:

edit !!! : dit werkt alleen bij Norton 2005, en niet meer bij 2006 !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

bij mij werkt ut niet, of ik doe iets fout.

wel raar norton blijft bij mij wel gewoon doorwerken (mailscan,firewall)

allen ik kan geen systeemscan enzo meer doen en ik heb uiterraard de updates niet meer.

Ben nu tijdelijk overgestapt naar avast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

hmm erg vreemd dat hij het niet doet, heb je dit allemaal al gedaan ?

Copy the Catalog.LiveSubscribe file into the Symantec LiveSubscribe Directory.....

Win 9X/Me :

C:\\WINDOWS\\All Users\\Application Data\\Symantec\\LiveSubscribe

Win 2K/XP :

C:\\Documents and Settings\\All Users\\Application Data\\Symantec\\LiveSubscribe

vervelend dat het niet werkt, bij mij werkte het wel (maar dat was versie ism Tiscali)

edit: Change the attribute file to Read Only (Actually the file is Read-Only, but make sure to double check it).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

dat is dan waarschijnlijk ook het probleem, stond daar een een zelfde soort bestand die je moest overschrijven ?

die map kan je alleen zien als je \"verborgen bestanden weergeven\" heb aangevinkt bij extra --> mapopties.

dit kan misschien helpen : (voor iedereen)

Change the attribute file to Read Only (Actually the file is Read-Only, but make sure to double

check it).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

idd je ik moest mijn verborgen mappen zichtbaar maken, maar toen heb ik dat bestandje verwisseld en ik heb hem op alleen lezen gezet, maar nog steeds ut zelfde probleem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast opelmantagek

hoi ocram ik heb je bestandje ontvangen, dus ik weer norton 2005 verwijderdt herstart en toen nog alles verwijderd van symantec via start>>zoeken en dit in de prullenbak laten staan. toen heb ik norton internet security 2006 weer terug geinstaleerd met de inbelverbinding weer geactiveerd maar als ik dan

C:Documents and SettingsAll UsersApplication DataSymantecLiveSubscribe

invoer bij zoeken vind die niks

maar plaats ik dus datgeen terug wat ik nog in de prullenbak had staan is het er wel. dus ik denk dat dat bestandje livesubscribe niet meer voorkomt in de 2006 versie.

maar vreemd is wel dat ik nu de liveupdates heb gedaan en ik nu nog met de voledigescan bezig ben hij het nog steeds wel naar behoren blijft doen,hoop dat dat ook zo blijft. zoniet dan laat ik wel weer van me horen.

het bestandje werk waarschijnlijk wel in de 2005 versie dus ik ben er wel blij mee mocht 2006 toch weer crachen...

er bedankt ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

dat je die map niet vind kan kloppen had ik eerst ook

extra --->mapopties en dan moet je daar ergens aanvinken dat onzichtbare mappen zichtbaar worden.

ik denk dat je norton de komende maand weer zal werken en ik denk na ong 30 dagies dat ie er dan weer uitklapt, dan is je zogenaamde proefperiode weer afgelopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

ja, het zou kunnen dat hij niet meer op de 2006 versie werkt, ik heb geen 2006.

wel een beetje jammer dan :(

mja, dusszz bestaat die map met bestandje erin nog wel ? (livesubscribe)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

thanks Dusszz

@opelmantagek, probeer nu die map eens te zoeken en te plakken, kijk eens of hij het nu wel wilt doen. Laat het nog wel even horen :side: voor het geval er meer mensen met dat probleem gaan komen. thanks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast opelmantagek

nee ocram die bestaat niet in de 2006 van norton, wat dussss dus vindt met zoeken is het restant van norton 2005 dat niet wordt verwijderdt als je norton 2005 verwijderdt, en dat heb ik dus nog extra verwijderdt door symantec in te typen bij zoeken en dan gewoon zelf verwijderen. het logo wat dat bestandje van ocram had is nu ook gewoon veranderd in zo\'n blokje met blauwe puntjes erop(snap je) :P ik heb het wel teruggeplaatst uit de prullenbak en overschreven met het bestandje van ocram en tot nu toe werkt 2006 nog goed, wel ziet mijn liveupdate er anders uit dan voorheen, zal zo eens een screenshot ervan maken, ben benieuwd of die van ocram er ook zo uitziet. jij hebt toch ook 2006 ocram?

laterz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

het kan best kloppen dat het een map is van 2005, want die had ik hiervoor.

ik denk dat ik alles van symantec er maar even vanaf moet gooien en dan het nog maar eens een keer te proberen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

nee, ik gebruik de versie van tiscali (op pc benden dan) en dat is denk ik 2005, geen 2006 iig.

op deze pc draai ik Kaspersky, die vind ik een stuk beter.

er bestaat ook een \"removal tool\" die kun je als je ff googled downloaden, dan verwijdert hij al die dingen die niet standaard weggaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

kaspersky heeft me wel geholpen met een virus er af tehalen die andere scanners niet vonden, maar ik vind het nou niet bepaald gewldig, als ik mijn outlook open loopt die vast omdat kaspersky iets moet scannen, dus ik heb um er maar weer af gegooid

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast opelmantagek

http://img516.imageshack.us/img516/3841/aa12wt.png

gaat niet helemaal goed het plaatsen van een afbeelding hier, hoop dat de link werkt dan.. norton 2006 heeft net wel een downloadtrojan verwijderdt die die gister in 2005 versie niet vond, de volledige scan is klaar en alle velden van norton zijn nu groen gekleurd. dus tot zover werkt het wel tot nu toe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast opelmantagek

oow dussss het geen wat niet verwijderdt wordt als je norton verwijderdt zijn alle instellingen die je hebt gedaan om norton te instaleren, dus hij onthoud je productsleutel maar ook nog hoe lang je abbonement is vandaar dat jij niet weer terug kon instaleren op de inbelverbinding want als internet toch had losgekoppelt maakte hij toch verbinding met internet. toch

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

volgens mij werkt dat bestandje dat ocram mij stuurde wel, maar dan voor de 2005 versie, want ik bedacht me net, toen ik dat bestandje had verwisseld en iik reboote me pc, begon me norton firewall weer te werken, deze firewall zat in het pakket die ik met 2005 destijds had geinstalld, ik denk dat ik norton 2005 ermaar op ga gooien, en dan met dat bestandje van ocram erop

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...