Spring naar bijdragen

website hosting/domein


Gast ocram

Aanbevolen reactie

Ik ben al een tijdje bezig met een website op te bouwen voor een voetbalpoule (voor ut wk). Dat had ik vorig jaar ook gedaan alleen toen was beetje rommeltje, met zo\'n standaard editor van lycos gemaakt en ook daar gehost. Nu heb ik hem met html gemaakt en hij ziet er al stuk beter uit alleen waar kan ik hem hosten (het lieft gratis, maar een kleine bijdrage kan ook ;) ) het is zeker geen grote website, 5 pagina\'s met de uitslagen,spelregels,mail,tussenstand en home.

ik heb een internetaccount bij tiscali met website, alleen kan ik daar nergens vinden hoeveel dataverkeer die kan hebben, en de website moet wel beschikbaar blijven (uitgaande van 150/200 clicks p/d ) vorige jaar ging dat namelijk fout, ik zat toen s\'avonds de hele tijd boven mn verkeer en dan floepte hij er weer uit, dus dat was niet zo geslaagt.

dus even in het kort, welk hostingpakket is goedkoop en goed :laugh:

alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 11
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

thanks Dusszz, hier zit gelukkig geen limit voor traffic bij en daar gaat het bij mij het meest om :P ik heb maar paar mb nodig voor files dus da\'s geen probleem :) thanksss :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.924
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik wil bij www.pcextreme.nl is ook een goede

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

hmm ziet er allemaal goed uit, maar ik denk dat ik die ene van dusszz neem, want daar is genoeg opslag en geen limiet voor dataverkeer. Het zou beetje lullig zijn als op de helft van het wk de site er de rest van de maand uitlicht hea ;)

erg bedankt voor jullie reacties :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

dat iedereen een invulformulier kan invullen met de uitslagen van voorrondes en/of vervolgwedstrijden. voor het WK 2006 (Duitsland)

en dan krijg je punten als je de uitslag goed hebt, en de helft van de punte als je bijv winnaar/verliezen goed hebt.

mja k weet niet of duken het goed vind ;)

vorig jaar was het bij mij in de buurt (100+ deelnemers) en bij mn vaders werk (150+ deelnemers) een groot succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.924
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Wil je hier dat formulier plaatsen? Dat kan wel :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...