Spring naar bijdragen

draadloos internet


Gast smartass

Aanbevolen reactie

Gast smartass

heej

ik wil een draadloos netwerk aanleggen, en dan voor mn comp boven draadloos internet, dus, modem, draadloze router, mn comp

maar is de draadloze downloadsnelheid heel langzaam vergeleken met vast of...

deze router wil ik gaan gebruiken:

SITECOM WL-114 Wireless router + WL-113 USB adapter

[img size=181]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/7065494A.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

lig eraan,

meeste vaste routers hebben een snelheid van 100 mb/s in een lan netwerk dus als je een router koopt die 108 of 140 mb/s is haal je de max. snelheid uit je verbinding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

hmm, ik had ook draadloos netwerk, beneden stond dat zendertje (een kaart in mn router (of modem, ik weet ut verschil niej :P) en boven (op zolder) mn ontvanger. De snelheid die ik boven had varieerde tussen de 0 en 2mb\'s terwijl mijn kaart 54 ondersteunde (heb het met 3 ontvangers geprobeert). en er stond bij tot wel 50meter in huis en 100 buiten ofzo, nou mooi niet.

de techniek zal vast wel een hoop verbetert zijn maar ik heb dr slechte ervaringen mee, heb inmiddels gewoon een kabeltje gelegt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Tja het blijft inderdaad draadloos en als er dan ook nog een verdieping tussen de verbinding zit merk je het niet kwa surfen maar misschien zal je downlaoden iets langzamer gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 2 weken later...
Gast kishan4uall

Mja, met kabel krijg ik hier rond de 1600 kb/s download snelheid. Op de andere pc staat draadloos internet, daar krijg ik maar ~500 kb/s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...