Spring naar bijdragen

4 blocks meer nodig


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-07-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  31

Mensen,

gisteren heb ik GTA IV gedownload via Alt.binz. Ik download al een tijdje met nieuwsgroepen en voor mij is het echt de ultieme download-manier.

Echter had ik gisteren voor het eerst dat ik wanneer ik hem opende met Quickpar, ik meer blocks nodig had. Ik weet echter niet hoe ik aan deze blocks moet komen.

Het gaat om deze download:  http://www.binsearch.info/?b=Grand_Theft_Auto_IV-Razor1911&g=alt.binaries.games&p=town+<u_t@usenet-town.com>&max=250

Wat me wel opvalt, is dat in mijn downloadmap de volgende bestanden niet te vinden zijn:

"<www.realmom.info & www.usenet-town.com > < MoToEi > (1/151) "Grand_Theft_Auto_IV-Razor1911.vol01+02.PAR2" - 14,32 GB - yEnc (1/29)"

"<www.realmom.info & www.usenet-town.com > < MoToEi > (1/151) "Grand_Theft_Auto_IV-Razor1911.vol00+01.PAR2" - 14,32 GB - yEnc (1/15)"

Ik dacht dat het daar aan lag, dus heb ik geprobeerd deze apart te downloaden (alleen deze 2 aanvinken, NZB maken en downloaden), maar wanneer ik dat doe, dan geeft hij bij size (in de normale balk in Alt.binz) 0 kb aan en als ik dan op het plusje voor die balk druk, dan geeft hij bij beide OK aan, alsof ze al zijn gedownload. Echter kan ik ze nergens vinden.

Iemand enig idee?  :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 7
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Probeer eens Antwoord #49 uit dit topic (helemaal onderin):

http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,29372.msg136062#msg136062

Daar leg ik uit hoe je extra par2 bestanden kan downloaden ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-07-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  31

Hmm, da's op dit moment even lastig, want ik verwijder die balk altijd meteen. Ik ben hem opnieuw aan het downloaden nu, duurt nog 2,5 uur ongeveer en als hij dan weer hetzelfde doet zal ik eens kijken of het werkt wat je aangeeft.

In ieder geval bedankt! :)


Post Merge: juli 05, 2009, 03:40:12 pm

Ik heb hem opnieuw gedownload, nu wel alle files binnen, mis ik nog 1 block. Dat geloof je toch niet?!  :s

Hoe kom ik aan die ene block? :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 7

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dat is wel heel zuur.

Download je met een payserver?

Anders wil ik hem wel voor je binnenhalen (meestal komt die wel compleet binnen met een payserver), en dan maak ik wat extra PAR2 bestanden en die ik upload dan voor je..

Anders kan je gewoon ook proberen de .rar bestanden te openen. Of geeft die dan al meteen een foutmelding?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-07-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  31

Ik maak geen gebruik van een payserver, Alt.binz is gratis. Ik heb geprobeerd om de rar-files gewoon te openen, maar dan geeft hij inderdaad een foutmelding.

Maar je hoeft hem niet te downloaden hoor, ik wacht wel op een betere versie. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 7

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Even voor de duidelijkheid ;) :

Alt.Binz is een "Download programma". Dat is inderdaad gratis.

Maar dan heb je nog een zogenaamde "Nieuwsserver" nodig. Soms ondersteund je provider nieuwsgroepen, of je maakt gebruik van een gratis nieuwsserver. In de meeste gevallen zijn die niet van hele goede kwaliteit.

Of te wel, wat je krijgt is een slechte retentie (retentie = maximale aantal dagen van de oudheid van de post, dus bijvoorbeeld je retentie is acht dagen, en je download iets van 11 dagen, dan is de kans groot dat die niet goed binnenkomt) en je download snelheid is matig.

Daarvoor is een oplossing, namelijk een payserver. Die hebben vaak een lange retentie (Ik maak gebruik van Eweka, en die heeft een retentie van 310 dagen), en je mag onbeperkt downloaden met een ongelimiteerde snelheid.

Dus waarschijnlijk maak je gewoon gebruik van een gratis nieuwsserver of van je provider ;)


Maar ik moet binnenkort toch weer een GTA IV binnenhalen, dus misschien is het wel die en dan stuur ik je wel even de extra PAR2 bestanden, dus verwijder hem nog niet! :P Kost je weer een aantal GB's en download uren  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...