Spring naar bijdragen

BMW business navigation europe


VXL

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Heej,

Ik heb een nieuwe versie van BMW Business navigatie van europa nodig voor een BMW.

Maar nou had ik een gevonden op demonoid.com (ik had gelezen dat je geen link van torrents mocht plaatsen dus doe ik maar geen rechtstreekse link) door het intypen van bmw navigation vond ik hem daar.

Er staat:

The latest navigation disc for Europe for BMW cars with Business Navigation only.

Burn onto a dual layer DVD - verbatim dual layer +R or -R recommended

Works on BMW E60 etc...

Maar ik heb dus geen verstand van die DVD-tjes. Kan ik gewoon een dual layer DVD in een computerzaak gaan kopen en die gewoon met mijn normale dvd-brander in mijn pc branden? Of zou ik daar een speciale dvd-brander voor moeten kopen, die speciaal gemaakt is om dual layer DVD's te maken?

Als ik het gewoon zo kan branden kan iemand mij dan uitleggen op welke manier ik het moet branden, dus wat ik moet doen vanaf ik hem gedownload heb.

En misschien ook nog even waarom het een dual layer DVD moet zijn en geen gewone DVD?, maar dat is niet belangrijk, eerst dat andere maar even.

Ps. Ik weet niet zeker of dit in dit deel van het forum thuishoort dus als het ergens anders beter kan staan verplaatst iemand het maar gewoon.

Gr. Dennis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 772
  • Reacties 19
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

Om dual layer dvd's te kunnen branden heb je ook een dual layer dvd brander nodig.

Je kan dus niet met een "gewone" brander een dual layer dvd branden.

Waarschijnlijk moet het op een dual layer gebrandt worden omdat het bestand groter is dan 4,7 GB en dan past het niet meer op een normale dvd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Oké bedankt voor de snelle reactie, kan je mij ook een goed merk dual layer dvd aanraden. Want volgens mij werkt het ook niet op elk merk dvd.

Ik zal zo even kijken of mijn pa een dual layer dvd-brander in zijn laptop heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 772

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

in jou citaat die je geeft van de uploader van de software denk ik, die persoon geeft aan dat

Verbatim goed is.

http://www.bigdennis.com/verbatim-dvdr-dual-layer-speed-jewelcase-stuks-p-10200.html?language=nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Oké, dat had ik dus niet eens gelezen.xD

Maar mijn pa heeft dus ook geen "dual layer dvd-brander" (DVD sub mti staat erop volgens mij). Maar kan je mij ook een link geven van een goeie "dual layer dvd-brander" want misschien koop ik die dan hiervoor, als die niet te duur is, de dvd-brander die ik nu heb is toch een traag ding, dus ik kan zowieso wel een nieuwe gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 772

  • Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Oké bedankt.

Ik denk dat ik wel zo'n ding koop met een setje "dual layer dvd-r" dvd's. Maar is er een grote kans dat als ik het allemaal gekocht heb en het gebrand heb op een dual layer dvd-r of dvd+r de disc het niet doet in de navigatie van de bmw?

Kan ik met een dual layer dvd-brander ook gewone cd's branden en alle andere dingen die je met andere cd of dvd-spelers in je pc doet ook gewoon doen?

Als dat gewoon kan, zou iemand dan misschien even een goeie dual layer dvd-brander kunnen opzoeken die ook als vervanger van mijn oude dvd-brander kan dienen, de meestal nogal traag. Dus eentje met goeie disc write snelheid ofzoiets, en andere dingen die belangrijk zijn(als die er zijn).

Gr. Dennis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 772

  • Bijdragen:  131
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-05-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?artno=ceal8g&baseId=31565 hier een link

je kan cd's en dvd's en duallayer

maar geen blue-ray en hd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 131

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

Nou de brander die meowndz aangaf is geen slechte qua prijs kwaliteit.

Het kan natuurlijk altijd zijn dat het niet gaat werken.

Ik ben laatst ook bezig geweest voor een opel, meerdere downloads geprobeerd niet werkend gekregen.

Maar inprincipe als men een kopie maakt van de originele disc kan er weinig fout gaan tenzij bmw een goede beveiliging op de dvd's heeft staan.

Een dual layer dvd brander kan ook al het andere branden zoals je altijd al heb gedaan.

En een dual layer dvd brander gaat het er niet om hoe snel hij kan branden.

Verstandigst is altijd om de dvd zo laag mogelijk te branden voor de beste kwaliteit.

Maar als je een dual layer brander gaat kopen neem dan een merk bv LG Samsung enz.

Geen merkloze b-kwaliteit.

Zoals je ziet zitten de meeste merken branders ook tussen de 20 en 40 euro.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?artno=ceal8g&baseId=31565 hier een link

je kan cd's en dvd's en duallayer

maar geen blue-ray en hd

Dat is IDE, neem aan dat je gewoon SATA gebruikt? dan is het beste om deze te nemen:

http://tweakers.net/pricewatch/241300/sony-ad-7240s.html#tab:info

eerste dvd-brander met 24x dvd schrijfsnelheid en het beste getest bij HWI.

en je kan beter dvd's kopen bij bigdennis.com of opus.nl daar vindt je meestal zeer goedkoop goede merk dvd's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Die van JFK is denk ik wel ongeveer wat ik zocht. Ik zou hem graag binnenkort bestellen, waar kan ik hem het beste bestellen, zodat het niet al te lang duurt voordat ik hem binnen heb?

Nog 1 vraagje, weet iemand misschien of de dvd speler van een BMW E60 zelf van boven en onder(dual layer) de dvd leest, of of dat anders werkt. Want ik neem aan dat BMW zelf gewoon single layer gebruikt voor de dvd's voor de navigatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 772

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hier is die op voorraad en het goedkoopst:

http://www.databyte.nl/AD-7240S-0B?ref=tweakers

wordt geleverd binnen 3 werkdagen, lijkt me snel genoeg ;) En dat voor inclusief belasting en verzendkosten voor 25 euro

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Hoe kan ik zien of ik IDE of SATA heb, en wat is het verschil tussen die twee?

Nog 1 vraagje, weet iemand misschien of de dvd speler van een BMW E60 dual layer kan lezen, want als ze raden wel dual layer disc aan op demonoid, en het zal ook vast wel goed zijn, maar als ik straks een brander enzo heb gekocht en ik kom erachter dat hij niet eens dual layer kan lezen, dan is dat wat minder. Want ik neem aan dat BMW zelf gewoon single layer gebruikt voor de dvd's voor de officiele navigatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 772

  • Bijdragen:  2.568
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Hoe kan ik zien of ik IDE of SATA heb, en wat is het verschil tussen die twee?

(deze) Computer ->rechtermuisknop op je cd/dvd-drive->eigenschappen->hardware.

Een voorbeeld:

TSSTcorp CDDVDW TS-L632H ATA Device

Zie het vetgedrukte, anders kan je voor de zekerheid het type nummer intypen op google, in dit geval "TS-L632H" en dan kom je op sites uit zoals:

http://www.papatek.com/Toshiba-CD-DVD-Burner/TOSHIBA-TS-L632H-DVDRW-burner.html

Waar je uitgebreid je specificaties van je cd/dvd-drive kan bekijken.

Nog 1 vraagje, weet iemand misschien of de dvd speler van een BMW E60 dual layer kan lezen, want als ze raden wel dual layer disc aan op demonoid, en het zal ook vast wel goed zijn, maar als ik straks een brander enzo heb gekocht en ik kom erachter dat hij niet eens dual layer kan lezen, dan is dat wat minder. Want ik neem aan dat BMW zelf gewoon single layer gebruikt voor de dvd's voor de officiele navigatie.

Ja denk het wel, anders kan je zoiets niet toepassen, maar 100% zeker ben ik er niet over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2,6k

  • Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Dit is wat er staat: hl-dt-st dvd+-rw gsa H21N

Is deze brander niet een dual layer, want anders koop ik voor niks een andere brander met dl. Hij komt standaard uit een acer. Ik zal er straks even heen om te kijken welk model acer het is. Als het geen dl is koop ik gewoon een dl erbij.

Ik weet trouwens nog steeds niet of het SATA of IDE is ik denk SATA maar weet het niet zeker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 772

  • Bijdragen:  2.568
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Ik denk ook dat er ATA staat: http://www.fixya.com/support/t2580917-hl_dt_st_dvd_rw_gsa_h21n_ata_device

Maar bij andere merken zoals Hitachi vind ik ook nog IDE, zelfde product nummer. zoals hier:

http://www.geeks.com/details.asp?invtid=BLK-GSA-H21N-DO-R&cat=DVD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2,6k

  • Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Nouja maakt nu ook niet meer uit, ik heb nu al verbatim dvd-r dl besteld.

Nou even over het branden:

Wat ik gedownload heb zijn heel veel winrar bestandjes in 1 mapje, dus daar moet ik volgens mij gewoon 1 van uitpakken en dan is dat klaar. Dan krijg ik een .iso bestandje van ong. 5 gb.

Welk programma raden jullie me aan om het *.iso bestand mee te branden op de dual layer dvd-r.

Gr. Dennis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 772

  • Bijdragen:  131
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-05-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

imgburn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 131

  • Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Oké dacht ik al, bedankt dan red ik me hopelijk verder wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 772

  • Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Bedankt allemaal, hier kan een slotje op, volgens mij is het gelukt, en anders horen jullie het wel weer denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 772

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...