Spring naar bijdragen

cd speler installeren


Gast peterxxx

Aanbevolen reactie

ik weet niet of ik op het juiste onderwerp zit, maat ik wil graag een cd speler installeren op een ibm met windows 98, maar ik heb ik het begin al iets fout gedaan.de computer herkende een nieuw apparaat,maar ik heb iets fout gedaan.Nu wil ik graag naar het begin.dan ik de cd speler kan ontkoppelen en dat de computer weer zegt\"ik heb een nieuw app. ontdekt\'.

dat doet de computer dus nus niet. Ik moet eigenlijk terug naar het beginpunt, wis alles wat ik heb gedaan en de cd speler opnieuw installeren.

wie kan mij helpen ?

elro

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

moet ik dan eerst de cd speler weer ontkoppelen en dan weer aansluiten ?

de cd speler zit erin,is aangesloten maar als je er byv een cd indoet met foto\'s erop, dan doet de computer niets, de foto\'s komen niet op de computer.

elro

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

je cd speler is waarschijnlijk fout geinstalleerd dan ga je ff naar configuratiescherm en dan naar hardware en doe je nieuwe hardware toeveogen. Nrml kan je nu opnieuw beginnen en proberen alles zo goed mogelijk volgens het boekje te doen.

greetz kenny ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...