Spring naar bijdragen

Word of Warcraft - Private Servers de moeite waard?


Dark Legend

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  438
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-11-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo,

ik was aan het denken op WOW op een Private Server te spele, maar ik zag bij de servers dat er bij de populairste servers rond de 2000 spelers online waren. in een gigantische wereld van WOW is dit toch heel erg weinig? en lijkt het bijna een spelerloze wereld? of heb ik het nou fout? is er iemand hier emt ervaring op een WOW PS? is het de moeite waard als je met veel spelers samen wilt spelen?

alvast bedankt :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 438
  • Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  299
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  348
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

als je niet wil betalen per maand voor een spel, zoals ik, zijn private servers perfect. maar als je het gaat vergelijken met het betaalde spelen vinden veel mensen dat leuker. moet je zelf weten. maar dat probleem van heel weinig spelers heb ik echt geen last van, ik vind het er zeker genoeg (misschien iets minder als bij betaald, maar zeker wel genoeg, als je maar een goeie server kiest) (ikzelf speel in de server WoWLegacy)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 299

  • Bijdragen:  438
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-11-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

als je niet wil betalen per maand voor een spel, zoals ik, zijn private servers perfect. maar als je het gaat vergelijken met het betaalde spelen vinden veel mensen dat leuker. moet je zelf weten. maar dat probleem van heel weinig spelers heb ik echt geen last van, ik vind het er zeker genoeg (misschien iets minder als bij betaald, maar zeker wel genoeg, als je maar een goeie server kiest) (ikzelf speel in de server WoWLegacy)

Maar zit je bij bijv. Legacy in een bijna lege wereld of zie je overal spelers lopen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 438

  • Bijdragen:  299
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  348
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

nou ik vind hem redelijk vol (vol genoeg)

in de 'steden' zie je overal mensen lopen, daarbuiten wat minder, maar dat heb je ook bij betaald

maar in steden als ironforge en stormwind city lopen genoeg mensen rond  :)

hier kun je het een beetje zien:

(ik zou het gewoon even uitproberen (geen moeite,, even iets downloaden, aanpassen en klaar  :))

en als het toch niet bevalt, ga je weer terug naar betaald)

maar ik vind een private server wel veel leuker dan gewoon WoW, want je hebt veel verschillende soorten realms: blizzlike, funserver, instant 80 (mijn favoriet  :))    ,, moet je maar even kijken wat je wil, maar WoWLegacy heeft die 3 in ieder geval

ik heb ook in WoWBeez gespeeld, ook zeker leuk, maar daar hadden ze geen blizzlike dus ben ik naar legacy gegaan :)

maar het aantal spelers is in legacy goed (vind ik), maar als je veel medespelers wil moet je niet in een erg onbekende server gaan

mvg

rowinesli

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 299

  • Bijdragen:  438
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-11-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ok danke O0 en als ik dan een normale server wil zonder instant lvl 80 en powerlvlen en dat gedoe, welke moet ik dan kiezen uit blizzlike, funserver enz.enz.?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 438

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Dan moet je uiteraard blizzlike hebben. Ik zou gaan voor een server met een XP rate van 2 tot 3 keer, dat speelt in mijn ervaring het lekkerst, zeker met wat minder mensen op de server.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  438
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-11-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

dankjulliewel voor de hulp, ik ga het proberen O0 ;D ;):D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 438

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...