Jump to content

Actie: Probeer CyberGhost VPN voor slechts €2,75 per maand!

• Hoog gebruiksgemak en snelle VPN
  • Goede kwaliteit voor een scherpe prijs
  • Torrents, Usenet en Netflix mogelijk
  • Plus 6 maanden gratis en 45 dagen niet goed geld terug

Bezoek CyberGhost :goed:

Duken

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

Recommended Posts

Ik wou eerst voor nand ssd van Synology zelf gaan. Volgens het compatibiliteitsoverzicht op de site van Synology, zou het type SNV3400-400G moeten werken in bovenstaande NAS.

Voor die 400GB betaal je dan 160 euro per stuk. Dat ging hem dus niet worden. Uiteindelijk voor bovenstaande gekozen en is in verhouding een stuk goedkoper. 

Zelfde met het geheugen. NAS bevat standaard 4GB geheugen (vast gesoldeerd). Geheugen van 'Synology' (wat volgens mij Samsung geheugen is) betaal je voor 4GB ddr4 ook al 100 euro. Heb nu een 4GB ddr4 reepje van Crucial voor nog geen 25 euro.

Twee smartphone houders voor op de fiets.  Ik had er een, maar daar was ik niet tevreden over.

Nummer 1: Quad Lock Bike kit voor iPhone met een out front mount, case en Poncho (voor het scherm zelf te beschermen tegen regen ed.)

Nummer 2: SKS Compit smartphone houder + case voor iPhone. Vooral de verstelbare invalshoek in de verticale stand lijkt me wel wat.

De Quad Lock zit nu op me stuur, en bevalt me tot nu toe goed. Gisteren een stuk wezen fietsen. Gebruik hier al een tijd de Komoot app voor. Fietsroute plannen en gaan met die handel.

• Like 1

Ik heb een plastic mountje van aliexpress. Was goedkoop maar niet erg handig in gebruik. Over het scherm heen trek je de platic banden. Dan kan je niet zo makkelijk op sommige touchknoppen drukken. Ach ja :)

Ik had er eerst ook een van Aliexpress. Was de straat nog niet uit, of er zat al een barst in die mount. Daar is me lulijzer toch iets te duur voor.