Spring naar bijdragen

downloaden


Gast duizer

Aanbevolen reactie

Gast misslucy

hallo ik ben misslucy

ben amerikanse en woon in nederland bijna 12 jr. mijn beroep is verpleegkundige.

ik heb een probleem met het downloaden van films, ik heb al verschillende dingetjes geprobeerd, helaas zonder succes. hoe kom ik dat iemand mij een invite kan sturen van liquidtorrent?

ik zou het erg fijn vinden als iemand mij hiervoor een tip kan geven.

groetjes

misslucy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Voor films en games download bittorrent en ga naar www.torrentspy.com of www.torrentreactor.com. voor de data. Limwire en Shareaza zijn ook erg simpele downloaden programma\'s voor films.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

owieh we hebben een zuster in de zaal :lol:

maar denk idd als je beginnend downloader bent dat je het beste azureus kan downloaden en eerst op free torrent sites kan kijken als www.mininova.org en www.torrentreactor.net

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

hahahah! Ik heb een virus helup!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...