Spring naar bijdragen

Nierb - gebruiker op torrent sites - Is Brein?


Gast Monatoetje

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  10
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ol whahaha aanklagen.. Ga jij hem aanklagen? Ben jij de held die een rechtzaak aanspant..

wat ga je zeggen "Hij bedreigde mij op mijn torrent site" ?

LoL.. dat zal dus niet gaan..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 10
  • Reacties 91
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

link=topic=32282.msg160720#msg160720 date=1252946977]NierB bij het verstrekken van je NaW gegevens hier en 50 euro voor mij, stop ik. Ok maatje?

Nu hebben we dus de ene kant van het verhaal uitententreure gehad, maar de andere kant is dat jij misbruik van de situatie wilt maken. Ik vind dat dat ook gezegd mag worden als je echt uitvoert wat je zegt, een DDOS aanval + geld vragen om te stoppen is crimineel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

link=topic=32282.msg160767#msg160767 date=1252962717]

Whahahahahahha ga je me nu ook nog voor crimineel uitmaken. Leuk dat je ff aan zijn kant staat. Denk je echt dat ik die 50 euro nodig heb,  weet jij wat humor is? Wikipedia -> Humor

en dan.. een attackje uitvoeren gaat hij me aanklagen dan? Jou zie ik al helemaal niks doen ipv commentaar op mij leveren. LoL!!

en wil jij zeggen dat wij van War Networks criminelen zijn, zou je dat nog even kunnen bevestigen?

(Onthoud: Ik ben hier niet op deze site om jullie kwaad te doen he.. )

doe chil man waar maak je je druk om
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

We houden het wel netjes hier!

Dit topic is gemaakt ter info van een bepaalde gebruiker en ipv elkaar af te kraken en te beledigen is het de bedoeling dat we hier info delen en elkaar helpen.

Indien dit te veel gevraagd is dan hoor je hier niet thuis op het forum.

Ook wij (duken.nl) zijn benaderd door Brein (de echte) dus weten wij heust wel waar je het over heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Dit topic is, zoals Impy al aangeeft puur ter info over iemand die zich nogal knullig voordoet als Brein. Het is hierbij niet de bedoeling wat we straks bijvoorbeeld zijn Prive gegevens gaan plaatsen of deze jongen te DDOSen.

Hou het netjes en gebruik dit topic puur om elkaar te informeren, als het uit de hand loopt zal het topic worden gesloten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Heren en dames van het goede leven. Zo langzamerhand begint het een soap serie te lijken maar ik maak weer wat geweldigs mee  :)

Ik had net een (vriendelijke) mevrouw van Brein op mijn voicemail staan. Deze mevrouw gaf in de voicemail aan dat account "Brein" op het forum werkelijk van stichting Brein is. Om dit te bevestigen zou ik hierover nog een email krijgen en anders kon contact op nemen met Stichting Brein.

Ik heb direct gebeld met Brein en gevraagd naar deze mevrouw. Eigenlijk in de veronderstelling dat deze niet bekend zou zijn bij Stichting Brein maar je raad het al. Word ik door de receptie doorverbonden en krijg ik deze vriendelijke dame aan de lijn. Redelijk verbaasd was ik toch, maar goed. Ik heb uitgelegd waarom in in de veronderstelling was dat deze meneer/mevrouw onder het Brein account "nep" was. Tenslotte is Brein al een keer langs geweest met het account "Stichting Brein" met een ander IP adres en ook uit de email bleek dit naar voren te komen: X-HELO-Warning: Remote host 84.246.13.154 incorrectly presented itself as anti-piracy.nl en ik was eigenlijk van mening dat Stiching Brein zich niet zou mengen in een discussie lopend op mijn forumpje.

Hierna heb ik nog wat oude email wisselingen bekeken tussen Brein en mijzelf, wat schets mijn verbazing, ook daar vinden we in de email headers "X-HELO-Warning: Remote host 84.246.13.154 incorrectly presented itself as anti-piracy.nl". Blijkbaar is de mailserver aan de kant van Brein niet helemaal juist ingesteld of zie ik iets over het oog. 

De dame in kwestie gaf aan dat Brein met proxy's (logisch) werkt wat dan weer duidelijk maakt dat het account "Stichting Brein" onder een ander IP adres had gewerkt. Het account van "Stichting Brein" en het bijbehorende IP adres is trouwens nooit gebanned van het forum /site.

De dame vroeg of het account van Brein en het IP adres unbanned kon worden zodat ze kunnen mee discussiëren op het forum en kunnen aangeven dat de sommatie wel degelijk echt is. De dame gaf ook aan dat echter hoge uitzondering is dat Stichting Brein zich op een forum mengt. Het account van Brein zal ik ook bij deze unbannen zodat ze ook hun ei kwijt kunnen op het forum.

Nu nog het toontje van Goede tijden slechte tijden erbij bedenken en we hebben een mooie soap serie in ons midden.  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  4.307
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Ben er helemaal stil van dit had ik helemaal niet verwacht. :P. Hoop dat tim kuik me niet straft wat ik allemaal over hem zei :P. Vind het dan ook wel weer humor hebben als je denkt wat we allemaal met dat ip hebben gedaan. Je topic is lekker in trek (zie bijlage)

[verwijderd door de beheerder]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4,3k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Inderdaad, hij is nu zeker in trek  :s Ik heb het verhaal ook in op een ander fora geplaatst om na te gaan wat men daar meer duidelijkheid kan geven over bijvoorbeeld de email headers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Maar is de account "Brein" nou wel of niet van Brein, het wordt me allemaal een beetje te onduidelijk.

En als het niet echt is kan de "echte" Brein hem vast en zeker wel aanklagen!  :police:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

  • Bijdragen:  4.307
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Ja het is brein.

Maar dit is geen brein:

We hebben een termijn vastgesteld, vrijdag 11 september 09 te 17:00 uur, om de sites ontoegankelijk te maken.

ha, ha dat heb ik onmiddelijk gedaan mijn site ontoeganjelijk gemaakt voor deze  persoon, dus aan eis voldaan :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4,3k

  • Bijdragen:  14
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Inderdaad, hij is nu zeker in trek  :s Ik heb het verhaal ook in op een ander fora geplaatst om na te gaan wat men daar meer duidelijkheid kan geven over bijvoorbeeld de email headers.

verkeerde ander fora denk ik....

op hotsspots.com wisten ze meteen bij het begin van deze soap de mailserver te vinden :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 14

  • Bijdragen:  14
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Marshall » 18 mei 2009, 20:45

lol yep hier zijn we nog steeds mee bezig... en ja War Networks pakt alleen dit soort mensen aan zoals hotsspots. Wij zijn onder andere bezig met hutspots zosnel mogelijk offline te halen. Als je ons netwerk wilt sponsoren kan dat op www.warnetworks.net ik weet niet of het is toegestaan dat hier te zeggen. Maar elke site waar een van onze leden lid van is. Zoals ik hier worden geholpen tegen hun als ze daar om vragen.

Hotsspots denkt dat ze heel wat zijn. Maar het stelt geen ene flikker voor. Ze weten nog net hoe ze hun DDos programmatje moeten opstarten en verder voeren ze geen flikker uit.

Zodra wij als organisatie de gegevens van de eigenaren te pakken krijgen zullen we dit openbaar publiseren.

Met vriendelijke groet,

Marshall[WaR]

dit las ik op torrentstart.eu waar jij mee samen zou werken.....

ik denk niet dat iemand aan jou geloofwaardigheid hecht en ik denk dat mensen met meer verstand van zaken die echt gaan zoeken heel veel van jouw tegen zouden komen :(

[modbreak]Edit vanaf hier, zie post hier onder [/modbreak]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 14

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Nog één keer zo'n post en je kan meteen vertrekken ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

  • Bijdragen:  14
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Nog één keer zo'n post en je kan meteen vertrekken ;)

ik ga er van uit dat ik dan het eerst bij lees...

hebje het tegen mij of tegen het bekende hackteam van war/marshall?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 14

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Het laatste deel van je post, en dat weet je zelf ook donders best.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

  • Bijdragen:  14
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

[modbreak=cancan]

Ga je nu de waarzegger uithangen? Dit akkefietje heeft Robin goed opgelost, klaar!

[/modbreak]

Ontopic graag, niet hier in discussie gaan met andere leden, die posts verwijder ik zonder pardon. Zoals ik al gezegd heb, stuur een PM als je ergens ontevreden over bent.


Post Merge: september 15, 2009, 18:21:50 pm

duidelijk :lol:

wanneer men het ergens anders wel bij het juiste einde heeft met berichtgevingen mag dat niet op duken vermeld worden....

ook duidelijk.. er mag niet verklaard worden dat hackers die daar ook zelf voor uit komen aan het woord zijn op duken...........

dit mag je mij dus echt even uitleggen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 14
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

[modbreak=cancan]

Ga je nu de waarzegger uithangen? Dit akkefietje heeft Robin goed opgelost, klaar!

[/modbreak]

Ontopic graag, niet hier in discussie gaan met andere leden, die posts verwijder ik zonder pardon. Zoals ik al gezegd heb, stuur een PM als je ergens ontevreden over bent.


Post Merge: september 15, 2009, 18:21:50 pm

duidelijk :lol:

wanneer men het ergens anders wel bij het juiste einde heeft met berichtgevingen mag dat niet op duken vermeld worden....

ook duidelijk.. er mag niet verklaard worden dat hackers die daar ook zelf voor uit komen aan het woord zijn op duken...........

dit mag je mij dus echt even uitleggen :)

Nogmaals, dit topic is puur ter info over de gebruiker. Jij als "senior" zou ook moeten weten hoe je je moet gedragen. Het feit dat Marshall ideeën heeft geeft je niet het recht om deze jongen uit te schelden. Dat Marshall fout bezig is over zijn ideeën over het DDOSen is hem al op een juiste manier duidelijk gemaakt.

Hou het vriendelijk of vertrek, deze regel geldt voor een elk van ons.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Dus Brein komt nu terug op het forum om mee te delen dat we de boel mogen sluiten?

Begrijp ik dit nu goed?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 74
  • 2,1k

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dus Brein komt nu terug op het forum om mee te delen dat we de boel mogen sluiten?

Begrijp ik dit nu goed?

Nee, lees het topic nog maar eens goed door ;D xD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  2.626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Wel gezellig een discussie met brein <3  ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 29
  • 2,6k

  • Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Dus Brein komt nu terug op het forum om mee te delen dat we de boel mogen sluiten?

Begrijp ik dit nu goed?

Nee, lees het topic nog maar eens goed door ;D xD

Hehe, zat gewoon verkeerd te lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 74
  • 2,1k

  • Bijdragen:  14
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

en hoe ga je reageren nu je weet dat het brein is....

of had je al gereageerd....................

laten we even helder bekijken dan, jij  als tracker owner bent in twijfel

wtf is dat echt brein of weer zo een..................***

ik heb maar een paar jaar ervaring :wink: maar geloof me maar

horen, zien en zwijgen

dat is het beste :wink:

ban de ips

reageer niet op mails of pms van hun

en stop het in de doofpot

of benader iemand die het serieus voor je uit wil zoeken :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 14

  • Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

IP's bannen van Brein lijkt me zo ie zo geen slimme zet.

Hun maken gebruik van proxy's ze komen hoe dan ook langs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 74
  • 2,1k

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dus brein leest nu mee als ik dat goed begrijp??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Zullen we hier even een net topic van maken, zoals het merendeel op dit forum? Zoals het nu gaat is niet echt presentatief en als er zoveel mensen zijn (gasten, mensen die slechts dit topic meelezen dus) die dit willen volgen, lijkt het me beter om alles een beetje overzichtelijk te houden. Ik zou snel weg zijn als ik een pagina troep door moest lezen om de draad weer terug te vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Gast Avenue 17

    Gast Avenue 17

    Geplaatst

    The charming answer

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.
  • Recente prestatie

    • Victoroql heeft zojuist een badge verdient
      Eén maand actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

    Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...