Spring naar bijdragen

"Je hebt momenteel geen verbining met .NET Messenger service"


dancol

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi allemaal

Ik ben nieuw op dit forum en ik weet niet of het in het goede sub-forum heb neergezet maar oke.

Ik heb gigantische problemen met mijn MSN. Ik kan met mijn account niet meer inloggen. Hij geeft deze error:

"Je hebt momenteel geen verbining met .NET Messenger service"

Verder staat er niks bij. Het aparte is dat ik wel op ebuddy en op me ipod kan inloggen. Ook bij een vriend op de pc lukt het wel. Een oud msn account werkt ook gewoon nog op deze pc. Zou iemand mij kunnen helpen, ik ben ten einde raad!

Met vriendelijke groet, Daniel Collignon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4
  • Reacties 8
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Van welke MSN versie maak je gebruik? Toevallig een Bèta?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Misschien staat 'offline werken' aan bij internet explorer. Ga naar internet explorer--->extra--->klik op 'offline werken' en probeer opnieuw in te loggen.

succes O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Van welke MSN versie maak je gebruik? Toevallig een Bèta?

Dat is het niet want dan zou het andere account ook niet werken lijkt mij. Verder zou ik niet weten welke ik heb. Het heet gewoon Windows Live Messenger. Ik zou niet weten hoe ik erachter moet komen welke ik heb.

Misschien staat 'offline werken' aan bij internet explorer. Ga naar internet explorer--->extra--->klik op 'offline werken' en probeer opnieuw in te loggen.

succes O0

Staat uit en anders zou dat andere account ook wel vast lopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

  • Bijdragen:  4.307
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Van welke MSN versie maak je gebruik? Toevallig een Bèta?

Dat is het niet want dan zou het andere account ook niet werken lijkt mij. Verder zou ik niet weten welke ik heb. Het heet gewoon Windows Live Messenger. Ik zou niet weten hoe ik erachter moet komen welke ik heb.

Start MSN op ga naar Help en dan Over Messenger/ About Messenger. En dan het nummer doorgeven wat er bij build staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4,3k

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Van welke MSN versie maak je gebruik? Toevallig een Bèta?

Dat is het niet want dan zou het andere account ook niet werken lijkt mij. Verder zou ik niet weten welke ik heb. Het heet gewoon Windows Live Messenger. Ik zou niet weten hoe ik erachter moet komen welke ik heb.

Start MSN op ga naar Help en dan Over Messenger/ About Messenger. En dan het nummer doorgeven wat er bij build staat.

Oke het nummer is: Versie 2009 (14.0.8089.726)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik lees dit bij een beschrijving van de download:


The latest version of Windows Live Messenger from Microsoft

Due to a request from Microsoft, this download has been removed temporarily. However, Windows Live Messenger 9 will be available for download here as soon as it is oficially published. Check back often to ensure you don't miss it!

This is Windows Live Messenger version 2009 aka Windows Live Messenger 9, the latest version of Windows Live Messenger from Microsoft. WLM, right now, is in beta stage, so ONLY beta testers will be able to sign in!

Ta da! It's the next-generation MSN Messenger. Along with everything you already love about Messenger-your contact list, emoticons, instant access to your friends-there are brilliant new ways to connect and share your photos (and other stuff). As always, Windows Live Messenger is free to download Messenger and use most of its features.


Dus waarschijnlijk ligt het eraan dat je account een Bèta tester is. Zo verschilt het dus per account.

bron: http://www.softpedia.com/get/Internet/Chat/Instant-Messaging/Windows-Live-Messenger-9.shtml

Dus probeer of de allerlaatste versie te downloaden: http://filehippo.com/download_msn_messenger/ en als dat niet werkt, MSN 9 helemaal verwijderen (CCleaner gebruiken) en een oudere MSN installeren zoals MSN 8.5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ja ik heb nu 8.5. Die werkt namelijk wel. Het is nogal irritant want eerst kon ik 9 wel gebruiken en opeens niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

  • Bijdragen:  4.307
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Mooi dan is het opgelost en kan hier een slotje op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4,3k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...