Spring naar bijdragen

Laptop valt uit


Emily14

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  45
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-12-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Ik heb sinds begin juli een laptop gekocht, en alles is gewoon goed gegaan. Alleen de laatste tijd komt het vaak voor dat mijn laptop ineens uitvalt, en niet meer aanwil. en als ie dan op een gegeven moment aangaat, dan doe ik systeemherstel, en soms valt ie erna nog uit. Net gebeurde het weer dat hij uitviel, ik heb 4x systeemherstel moeten doen voordat ie weerhelemaal opstartte.

Ik weet niet of dit komt doordat mijn laptop dan te warm is. Mijn laptop staat trouwens bijna altijd op mijn bed als hij uitvalt. Ook heb ik altijd mijn oplader erin, omdat mijn internet het niet doet, als ik de oplader eruit haal, wat ik trouwens ook heel raar vind, omdat ik dat in hetbegin niet had.

Ik heb trouwens de Acer Aspire 5520G.

Khoop dt jullie mij kunnen helpen hiermee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 45
  • Reacties 11
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

klinkt alsof je accu slecht is, probeer je accu er eens uit te halen en alleen op adapter stroom op te starten dus je laptop aanzetten met de stroomkabel erin en zonder accu werkt de laptop dan wel goed?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  45
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-12-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

met accu, bedoel je de batterij die erin zit? dat ik die eruit moet halen en dan alleen met de oplader opstarten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 45

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

ja de accu (batterij) van de laptop kun je er gewoon uitklikken als het goed is.

Deze dus eruit halen en je lader (stroom) wel in de laptop en dan opstarten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

ik had ook dit probleem, wat ik tegenwoordig doe, is net de ventilator eruit laten steken op bijv een kastje ofzo, of een soort blokjes eronder dat ie hoger staat maar dat gaat niet op bed, als je hem op het dekbed zet krijgt je ventilator bijna geen koele lucht, als je computer te heet is zou het dingen zoals draadjes enz doorbranden, wat je ook kan doen ik een laptop koeler kopen, die heb je al voor ongeveer 20/25 euro. en dan wordt ie niet meer zo heet en valt ie niet meer uit, (kan je aansluiten via usb)

probleem 2 over internet.

bovenin het scherm, staat een groen ding van acer, daar staat ook zo'n accu plaatje zegmaar bij, klik daar op, koppel hem dan los van de oplader zegmaar, klik dan op het tab'je Accu (of iets dergelijks) en dan staat er: op accu stroom dat dan draagloos internet uitgaat. Klik daarop en verander dat, dat ie gewoon aanblijft, meestal moet je dan je computer rebooten(opnieuw opstarten) en dan even testen, bij mij deed ie dat gewoon ;)

Hopelijk kom je hier wat verder mee en heb je er wat aan ;D

anders horen we het wel O0

Marciej123

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  45
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-12-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Bedankt :D

ja, ik was al van plan om een laptopkoeler te gaan kopen. maar kan die laptopkoeler dan ook gewoon op t bed blijven staan?

en ik heb net de batterij eruit gehaald, dus nu zit alleen de oplader erin.

Nu maar even afwachten of hij nog een keer uitvalt. Khoop het niet,

maar ik ga in ieder geval een laptopkoeler kopen, hebben ze die bij mediamarkt ofso? want als ik bij google laptopkoeler intyp, krijg je alleen maar winkels die wij niet hier in de buurt hebben en die ik niet ken, en waarbij ik hem dus moet bestellen, ik weetniet of dit wat uitmaakt maarja :P

hebben jullie ook nog tips over hoe ik mn laptop wat sneller kan maken? of welke programmas ik kan verwijderen, en welke niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 45

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Bedankt :D

ja, ik was al van plan om een laptopkoeler te gaan kopen. maar kan die laptopkoeler dan ook gewoon op t bed blijven staan?

en ik heb net de batterij eruit gehaald, dus nu zit alleen de oplader erin.

Nu maar even afwachten of hij nog een keer uitvalt. Khoop het niet,

maar ik ga in ieder geval een laptopkoeler kopen, hebben ze die bij mediamarkt ofso? want als ik bij google laptopkoeler intyp, krijg je alleen maar winkels die wij niet hier in de buurt hebben en die ik niet ken, en waarbij ik hem dus moet bestellen, ik weetniet of dit wat uitmaakt maarja :P

hebben jullie ook nog tips over hoe ik mn laptop wat sneller kan maken? of welke programmas ik kan verwijderen, en welke niet.

Dus dat van internet doet het?

Ja die kan wel op bed blijven staan maar dan moet je wel goed opletten met welke je koopt

bijv, als die ook op het bed staat en die ventilator zit ook onderop, doet ie ook niet helemaal z'n werk.

als de koeler schuin afloopt zegmaar, dan kan het eigenlijk altijd wel O0

Je kan ook gewoon via internet bestellen, want weet ook niet uit m'n hoofd in wat voor winkels ze echt hebben, elke computerzaak heeft er volgens mij wel enkele ;)

zoiets als deze waardoor je laptop schuin staat, en dan heb je ze eventueel ook dat de onderkant van je laptop bedekt is zegmaar.

http://www.circuitremix.com/?q=node/21

Ik zoek even om je laptop sneller te maken;)

Dat post ik zometeen en anders kan iemand anders je daar mee helpen;) O0

Marciej123 :zwaai:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  45
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-12-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

dat met dat internet is gelukt.

maar het ligt dus niet aan de accu, want net viel mn laptop weer uit terwijl hij alleen aan de oplader zat.

ik ga denk ik zo snel mogelijk een laptopkoeler kopen, want ik word hier gek van.


Post Merge: oktober 10, 2009, 19:27:57 pm

is dit een goede laptopkoeler?:

http://www.highflow.nl/laptop-coolers/recom-cooldesk-traveller-zwart-.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 45

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Goedzo, ja hoor, die zijn goed ;)

als je er één ziet met 4 kleinere ventilatoren is dat voor een acer opzich makkelijker, want die ventilator is 9vande 10 keer op dezelfde plaats als bij de laptop en dan stroomt ie(de koele lucht) gelijk door O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  45
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-12-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

ja maar, die ik gezien had, had gewoon 1 hele grote ventilator, dus dan ventileert hij zegmaar alles, dat lijkt mij opzich makkelijker. maarja, toch bedankt he  ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 45

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

graag gedaan :friends: als hij binnen is dan zeg je wel even of ie het doet enzo he ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  45
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-12-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

ja , ik heb hem gister besteld, dus hij moet er binnekort zijn ;D dan laat ik je wel horen of ie het goed doet enzo (:


Post Merge: oktober 13, 2009, 13:51:04 pm

Hij is binnen ;D  ik zette hem zo aan, en ik hoorde niks, dus ik d8 hij doet het niet, en toen ging ik kijken, maar hij deed het wel :P  je hoort hem gewoon niet ^^

behalve als je er met je oor boven gaat liggen natuurlijk. Maar ik denk dat hij wel goed gaat werken. mn laptop is nog helemaal niet warm :>

had je nog tips over welke programma's ik wel of niet kon verwijderen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 45

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...