Spring naar bijdragen

DukeN.NL Forum


Duken

Aanbevolen reactie

Ik vind het eigenlijk wel allemaal vrij klein en ingesloten door de ads rechts en die kolom links, maar denk wel dat het drukker gaat worden, het forum staat nu wat dichter bij de site :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Ik moet zeggen dat ik het wel een mooi forum vind jongens,

maar hoe zit het nou met de samenwerking met jullie en die andere grote site (kben hier een hele tijd niet meer geweest)

en de emoticons werken nog niet helemaal bij mij, als ik ze aanklik gebeurd er niets, het zou ook kunnen dat ik het heb omdat ik firefox gebruik maar op andere sites werken ze gewoon wel,

Muis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Tijn en igor ik zal die inderdaad nog maken.. even gedult :laugh:

@ iceman, dat is inderdaad een idee. Maar ik heb me auto al gestickerd en loop al met DukeN.Nl shirtjes op me werk. Zal hier trouwens nog een foto van maken B) . Ik ben geen scholier meer dus misschien kan ik jou flyers sturen ofzo? kan je die uitdelen :whistle: :whistle:

Maar de site word ook het meest gevonden via google en bij alle grote link sites zijn we al te vinden :woohoo:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

hey dukeN ik moet binnenkort toch folders rondbrengen voor een stomerij dus als je het me opstuurt ofzo. maar er is een probleem: ik woon in denhaag, maar als je het via internet laat afdrukken bij een drukkerij in forepark dan kan ik het daar gewoon ophalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Iceman schreef:

hey dukeN ik moet binnenkort toch folders rondbrengen voor een stomerij dus als je het me opstuurt ofzo. maar er is een probleem: ik woon in denhaag, maar als je het via internet laat afdrukken bij een drukkerij in forepark dan kan ik het daar gewoon ophalen.

Eej iceman :)

Vind het echt super tof dat je het aanbied maar het was meer als een geintje B) . het is namelijk nog al \"nutteloos\" stel je doet 500!! huizen waarvan 1/2 heb in de prullenbak mietert. 250 mensen zouden dan misschien naar de site gaan. Ik kan beter reclame op internet maken. Is ook een stuk goedkoper. Nogmaals thx voor de aanbieding! :side:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...