Spring naar bijdragen

Xbox360 RRoD: General hardware failure


Gast Vlutje

Aanbevolen reactie

Gast depyromaan

Ik heb al tijden een omgebouwde xbox360, was hier tot een paar dagen erg tevreden mee(had toen wel een paar keer een RRoD gehad maar was verholpen toen ik hem opnieuw opstartte), maar nu stopt hij er helemaal mee, ik heb zaterdag ochtend even op mijn xbox gezeten, en heb hem toen uitgezet.

De volgende keer toen ik hem opnieuw opstartte gaf hij een RRoD aan(1e, 3e en 4e hokje brandde), heb het volgende geprobeerd:

- Opnieuw opstarten

- Alle kabels eraf, eropnieuw aan doen en dan aanzetten

- Harde schijf eraf, aanzetten, uitzetten en dan weer proberen

- Kijken of de voeding groen is

Hij doet het nog steeds niet, heb toen gekeken wat de foutmelding was (door de sync en eject knop te gebruiken), die gaf 0020 aan.

De xbox is net 3 jaar oud(valt buiten garantie), en weet niet of hij dmv software of via chip is omgebouwd(kan hem dus niet naar microsoft sturen), weet iemand waar ik hem kan laten repareren(of hoe ik het zelf kan doen), of wat ik moet doen?

Bvd,

Niels

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 7
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Google doet wonderen http://www.google.nl/search?hl=nl&safe=off&rlz=1T4ACAW_nl___NL341&q=rrod&btnG=Zoeken&meta=lr%3Dlang_nl&aq=f&oq=

Zo kan je je rrod zelf fixen

http://www.handleidingen.info/index.php/games-en-consoles/xbox/xbox-360/27-xbox-360-rrod-reparatie

verder kan je ook op xboxworld kijken


0020 GPU Malfunction, similar to error 0102

0102 Error in the "Digital Backbone" (CPU/GPU/RAM), this is usually caused by a cold solder joint between the GPU and the mainboard.

There are two theories to fixing this one deals with the "X" clamps that hold down the chips. The other involves re-Heating the chips. DO NOT attempt either of these if your console is still under warranty. If your console is still under warranty return it to the store where it was purchased or call MS to have it replaced.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Je kan een bedrijf zoeken die het repareert. Zoals deze:

http://www.xbox360ombouwamersfoort.nl/e107_plugins/content/content.php?content.14

Er komen veranderingen in het koel systeem, alleen je xbox maakt wel meer lawaai.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  709
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik had nog originele xbox 360 had ook rrod en heb effe op marktplaats advertentie gevonden weggebracht  30 euro klaar:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 709
Gast depyromaan

Ik heb microsoft gebeld, en de xbox bleek nog net binnen de garantie te vallen, ik stuur hem over een paar dagen op, en dan maar hopen dat hij gerepareerd wordt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hij wordt dan toch altijd opgehaald  :geheim:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  4.307
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Yup volgens mij ook. UPS komt dan langs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4,3k
  • 2 weken later...
Gast depyromaan

Ze hebben me een nieuwe xbox gegeven! Het bleek dat het te lang ging duren om de xbox binnen 15 werkdagen te repareren, en toen hebben ze gewoon een nieuwe gestuurd O0, is wel niet omgebouwd, maar dat mag de pret niet drukken, laat hem nu niet ombouwen, ga liever toch online, heel erg bedankt iedereen.

NIels

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...