Spring naar bijdragen

problemen met windows live messenger


janvangeel

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  36
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Tijdens het openen met windows live messenger krijg ik een boodschap van, Je bent nu op 2 locaties aangemeld. Berichten worden op al deze locaties weergegeven.Vervolgens werd deze afgesloten omdat het programma geen meerdere locaties toestaat. Dit laatste heb ik inmiddels opgelost dmv Windows live messenger te openen naar extra , opties, en  de mogelijkheid  op alle andere locaties afmelden wanneer ik me aanmeld bij messenger uit te vinken . Blijf wel zitten met de boodschap  , Je bent nu op 2 locaties aangemeld. Berichten worden op al deze locaties weergegeven.

Hoe kan ik nou zien wie die locaties zijn en wat is de betekenis ervan , ze hebben het over meerdere apparaten waarop ik dan zou zijn aangemeld. Snap dit niet erg, werk met een computer?  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 36
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  15-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

dit zou gewoon betekenen dat jij op een andere pc bent aangemeld. als jij zegt dat je op 1 pc werkt, dan heeft logischerwijs iemand jouw wachtwoord

verander je wachtwoord eens en kijk dan of die melding nog een keer komt (die melding komt immers niet voor niets)

Hoe die je die locaties kan zien, daar lijkt me niet echt een oplossing voor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2,1k
  • 1

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Als je op de pop-up klikt kan je meestal zien wie die andere persoon is(als het op hetzelfde netwerk zit)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  36
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Nou ben er nu achter gekomen waarom steeds die melding op 2 locaties aktief naar voren boven komt als ik met window live hotmail bezig bent.

Ik ben aangemeld op windows live hotmail , en windows live messenger.

Als je aktief bent op de site van windows live Hotmail bv bij postvak in ,dan staat er een icoon rechtboven  de naam  beschikbaarheid ,links naast opties.  . Als je dat menu opent en er voor kiest om je aan te melden bij messenger (web) , dan verschijnt er ook gelijk het vendster dat je op twee locaties aktief bent.

Dus niet gelijk in paniek dat iemand anders vanuit een andere locaties , met jouw paswoord meebuigt over je hele en houden wat betreft je informatie vanuit windows live hotmail. Het zou misschien wel zo kunnen maar een andere mogelijkheid is dus waar ik nuzelf achter ben gekomen. Dit probleem word natuurlijk nog problematisch als je er voor kiest om altijd te kiezen om je automatisch aan te melden bij messenger (web) terwijl je ook opereert vanuit windows live messenger. Het beste is dan om naar beschikbaar te gaan en je af te melden bij messenger (web).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 36
  • 1 maand later...

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-11-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

als je naar opties gaat bij menu en dan klikt op berichten kan je instellen wat voor geluid of je een geluid of of je het bericht wil laten verschijnen klik op je eigen toepassing en dan op ok

Gr MXV :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  36
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Bedankt taxi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 36

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...